dinana skrev 2009-04-13 12:02:17 följande:
Har tyyp sovit till 11 idag och jag är fortfarande helt slut i kroppen. Vet inte om det är något som är fel men skall ju på
UL imorgon så jag orkar inte bry mig idag. Har inte känt av bebisen på en halv vecka nu, mer än att den verkar få hicka, men det kanske är normalt. Gick in i vecka 32 igår. Har haft som svimattacker flera gånger, men det hjölper när jag sitter ner. Antar att kroppen helt enkelt är slut. Sitter med Molly ute i sandlådan och softar nu. Vad hittar ni andra på? Ba... usch.. tänkte vara duktig och gå en sväng, men är såååå trött och konstig i kroppen idag så jag vet inte om jag orkar. Får hoppas att de har goda nyheter imorgon på tvUL. Men just nu känns det som att man kommer bli inlagd. Men vi får se. Det är ju två månader till beräknat datum.
Det är inte så konstigt att du känner så efter allt som hänt. Sen är det ju faktiskt jobbigare att vara gravid andra gången eftersom man har ett barn hemma o ta hand om oxå, så var det för mig oxå. Man kan inte vila på samma sätt som när det är första barnet. Ta det nu lugnt o är du orolig så ring förlossningen!