Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping Del 3!!!!

Firstandhappy skrev 2009-04-19 10:19:32 följande:
    hoppas jag verkligen inte, nä tror inte det heller eller nja ingen aning, med wille gick vattnet o sen började värkarna på riktigt, nu mår jag bara knepigt o har ont..tycker det är på tok för tidigt. är ju bara i v 30, har ju förvisso haft kraftiga sammandragningar ett bra tag nu (därför jag blev sjukskriven + foglossningen)
    Ok, fick för mig att du var i vecka 35 typ.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    Maria84 skrev 2009-04-19 20:47:24 följande:
    Ja det är ju det, hade varit enklare om det hade varit sött. Men den här gången är jag så sugen på surt hela tiden. De säger ju att man väntar en tjej då men jag tror på en kille ändå ja
    Jag åt citroner som andra äter vanlig frukt båda ggr jag var gravid o jag fick som bekant två söta söner Så det där tror jag inte på

Vi är nyss hemkommna efter en hel dag i Jönköping, mycket trevligt var det! O barnen verkligen tokälskade att bada i badhuset, båda två var som galna..hihi, vi har två barn som verkligen inte är vattenrädda, skönt det.

Jenny: Såg att din blogg är stängd nu. Hur går man tillväga nu om man vill fortsätta läsa den? Skrev min mailadress i bloggen häromdagen.

Fru T skrev 2009-04-19 21:18:39 följande:
    Det har lugnat ner sig lite men nu känns det mäst ömt, å dessutom så tycker lilla fröken att det är välldigt kul att trycka sig utåt just där me det smärtar fortfarande till till å från men håller inte i sig lika länge...Tror hon är lika rastlös å otålig som mamma sin...Men som du säger så iallafall ett par veckor till får hon allt ta å hålla sig sen är hon ju "klar så då är hon välkomen när hon vill sen...
    Är bebisen fixerad ännu? För annars kan det vara det som du känner. För så kände jag när Leo fixerade sig. Fick skitont o kunde knappt gå på en hel dag.
    JePaLuLi skrev 2009-04-19 21:20:34 följande:
    Ja jag låste den nu ikväll eftersom idioten inte ger sig!Jag har skrivit i din mailadress så du bör ha fått nåt mail om det?
    Ok. Nej, jag kollade nu o jag har inte fått nåt mail.
    Fru T skrev 2009-04-19 21:22:55 följande:
    Nje det vet ja inte tror hon åtminstonne håller på då det ilat å tryckt neråt de senaste dagarna, det här sitter längre upp... Får se vad bm säger om det hela på fredag men ja tror fixeringen är nära...
    Ok.
    Fru T skrev 2009-04-20 10:07:41 följande:
    Ja tycker min mamma blir en ung mormor å hon är ju 47 fast det kanske är för att vi i vår släkt varken ser ut eller är som den ålder vi är... inte fan är det nån som tror att min mormor är 72, snarare 62 unga gener är bra gener tedde blev ju morfar vid 42 å då va hans dotter ändå 20...
    Min pappa var 45 (fyllde 46 tre månader senare) när han blev morfar för första gången Mamma var 47 (fyllde 48 tre månader senare när hon blev mormor, så de var unga Eller är fortfarande, paapa fyller 50 snart o mamma 52 snart o de har två barnbarn, folk tror verkligen inte på dem när de säger det
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-20 12:28:11 följande:
    Just det, glömde berätta för er att jag fick resultatet på den analys som de gjorde på det de tog bort i underlivet. Ingen skymt av någon cancercell! Halleluja för det också
    Åh så skönt!
    JePaLuLi skrev 2009-04-20 12:16:51 följande:
    Beror väl på hur man ser det. Leka av sig är väl inte så lämpligt att göra när man har barn och man? Dessutom är det fruktansvärt patetiskt med "gamlingar" som tror att de är 20 och beter sig därefter.
    Fast sen kan det ju vara på olika sätt. Man kan ju faktiskt gå ut o festa nångång ibland, eller gå på bio eller vad tusan som helst även fast man fått barn. Jag skulle då hellre säga att det är lite underligt om man ALDRIG gör nåt utan sina barn, sen spelar det inte så stor roll vad det är man gör, man jag personligen tycker att det är väldigt viktigt o nyttigt för både en själv o ens barn att vara ifrån varandra några timmar nån gång.

Min mamma är snart 52 år, hon är singel o gör massa roliga saker nu när hon inte har några barn hemma längre. Som går ut o äter med vänninor, går o dansar, åker på kryssningar, dricker vin osv..hon beter sig inte olämpligt på nåt sätt. Tycker inte att det är patetiskt alls.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!