• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

JePaLuLi skrev 2009-05-05 14:56:15 följande:
    Grått blir jättefint!Haha, Patrik blev alldeles nervös när jag sa att du skulle cykla dit Han är omtänksam min älskling. Jag kan ju inte låta en höggravid kvinna CYKLA! Jag vet inte riktigt när jag är där. Det beror på när Patrik kommer hem, han skulle försöka smita lite tidigare. Men jag är nog där runt 17 tror jag. Återkommer om det blir några ändringar
    det är skönare för min kropp att cykla än att gå faktist å sen så är det ju raka vägen på en gata utan backar å me cykelväg så det är ingen fara kan ta max 5 min dit bort...

Hahah ja hoppa in på hemköp på vägen hem för ja bara kände mig sååå sugen på Spanis corn (salt rostad majs) men när dom inte hade så häll ja på å börja gråta å tog mig ett varv i affären för att se om ja va sugen på nåt annat men det va inget som locka så ja gick därifrån tomhänt å såg helt uppgiven ut, folk kolla lite konstigt på mig men ja bjuder på den..
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-05 15:27:28 följande:
    Den såg ju jättesmidig ut!Jag köpte en "rullgardin" som skulle vara så himla bra. Skickade tillbaka den så fort jag såg skiten och påpekade att produktinformationen inte stämde så jag slapp betala frakt och expeditionsavgift .-)Fubkar den bara på teutonias vagnar? Tycker den ser ut att kunna passa på våra sufletter också. Vad kostade den?
    Du kan ju få prova min den borde ju funka.. kosta 169:- till nästa sommar blir det nog en ny i nån härlig colorit färg
  • Fru T

den är ihopvikbar å kommer med en lite påse att lägga den i så den tar ingen plats alls när man inte använder den

• Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-05-05 15:31:41 följande:
    Tusen kramar! Jag kan inte ens förstå vad du går igenom.. Tillåt dig själv att sörja, lägg dig i sängen och gå inte upp mer idag. Har du någon som kan komma och hjälpa och avlasta i hemmet? Unna dig många kramar med familjen. Det behöver ni nog.Jättejättejättemånga kramar!!
    Säger det samma!
  • Fru T

Jag GILLAR teutonia med alla dessa härliga färger å tillbehör

• Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-05-05 15:35:46 följande:
    Färger är fiiint! :)
    å mönster

Ni va sugna på teutonia me va? fått för mig det...
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-05 15:40:10 följande:
    Ja man blir glad av dem Tycker de med blommiga sufletter är ursnygga!Fast jag är för feg. Har hellre en neutral vagn och piffar till med filtar och sånt istället Tack det gör jag gärna. Då var den tom billigare än den som jag beställde och det var rena bluffen.
    vad va det för nåt då? ja ja tycker inte den är så fasligt dyr..

När vi plockar bort liften så ska ja köpa en sittdyna, det har dom massor me fina
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-05 15:48:16 följande:
    Det skulle vara en rullgardin som man fäste på sufletten. I paketet låg en tygbit som man skulle sätta dit. Då kan jag lika gärna hänga en filt över liksom... Tycker det är både fult och osmidigt med parasoll, fast vi har två för säkerhetsskull visserligen. Men jag köper hellre en sån där grej om de funkar!
    ja tycker parasoll är jobbigt, i detta land blåser det ju en hel del men du får testa nån da så ser du om det funkar... nepp nu ska ja försöka käka lite...
  • Fru T

Jättefin klänning Jenny, du kommer va så fin på er dag

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!