• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Skorpan08 skrev 2009-05-06 14:34:30 följande:
    Fru T: sms:ade du Ewa? Är allt väl med henne?
    Ja men hon har inte svarat {#lang_emotions_undecided}
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-05-06 14:41:33 följande:
    wille är sjuk och jag tror att hon är trött och stressad. när jag pratade med henne igår hade hon inte fått någon magsjuka än iaf. men vet inte hur det är idag.
    Ursch då, trodde det va på bättringsvägen...
  • Fru T
    Skorpan08 skrev 2009-05-06 14:43:52 följande:
    Jag har aldrig behövt göra glukosbelastning. Inte ens när jag väntade Ida och ökade 40 kg i vikt.
    Oj å ja som tycker mina 10kg+ är jobbiga {#lang_emotions_embarassed}
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-05-06 14:50:11 följande:
    Ja. han blev bättre, men sen kom det igång igen som jag förstod det. :(Lille Wille..
    Attsingen då
    Skorpan08 skrev 2009-05-06 14:50:37 följande:
    Skäms på dig
    Jaaa *springer å gömmer mig*
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-05-06 14:51:39 följande:
    Man ska nog inte titta så mycket på vikten, vare sig man är gravid eller ej. Huvudsaken är att man mår bra, tycker jag. Men har man problem med leder och sådant bör man nog se över sin livsstil.
    Ja så känner ja me... Ja har ju alltid haft välldigt mycket muskler iome ridningen å har välldigt lätt för att få muskler så att kika på vågen känns bara dumt i vissa lägen, ja väger mig för att ja vill veta vad ja väger men har ingen "idealvikt" utan går mer efter känslan
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-07 11:54:51 följande:
    ja för mig blir det automatiskt tvärt om eftersom det alltid är jag som kör o väldigt ofta ensam... Köpt en sån där bra spegel som man sätter på nackstödet bak med så man har koll på wille med..
    Sån ska vi me köpa, för i sommar blir det ju helt ny bil å vi vet inte hur vi ska göra me airbagen så bebis kanske får sitta bak... men oftast så åker vi ju båda två så då får en sitta bak helt enkelt...

beror lite på vad det kommer kosta att kopla in airbagen sen... i bilen vi har nu har vi ju ingen så där får hon sitta fram..
  • Fru T

Kan tiden gå lite fortare nån gång så ja får gå till bm å klaga av mig lite... 16.30 är ju aplångt borta

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-07 15:14:22 följande:
    jag har precis kommit hem från henne nu... det va trevligt, som alltid... nu ska jag dricka kaffe med min mamma...
    Vi har en så mysig bm vi Ja ska ta mig en kopp hallonbladste..
  • Fru T

Bebis ÄR fixerad å sparkade traditionsenligt på bm

är beordrad att käka värktabletter va 6e timma, för ont får ja inte gå runt å ha...

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-07 17:55:41 följande:
    jippiii so far so good... bara knapra piller o vänta nu då..
    Jupp

dena långa eviga väntan... hon sa att hon kan komma i natt likväl som hon kan komma om 3 veckor...
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!