• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Skorpan Så mysigt att skarvsladden va en liten pojk ja min tös lär inte få det lätt me alla grabbar runt om sig
    Vet tre i min närhet som kommit ut å nu är det två på väg vart ska detta sluta, men det känns lite som odsen att det verkligen stämmer att det är en tös i magen ökar för varje dag

Mina bröder heter:

Joen, Carl, Alexis..
    Christopher
    Jonathan
    Sebastian

har en kusin som heter Manne

Sen gillar ja Sixten (min gammelmorfar hette det)
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    Skorpan08 skrev 2009-05-06 09:20:50 följande:
    Hur mår du idag?
    Ja mår bra, hade knapt ont när ja vakna till min förvåning dock va väll natten som vanligt me vridningar å vändninger, Ja har fått börja ha en kudde bakom rumpan å ryggen för att ja inte ska lägga mig på rygg

I gårkväll vet ja inte va hon sysslade me, magen stod åt alla håll å hoppade runt som ja vet inte vad. Inte vidare skönt dock så fick hålla emot me händerna..

Idag fyller min lilla bror 20 {#lang_emotions_surprised} så ikväll blire sörping en sväng..
    Familjetrollet skrev 2009-05-06 09:21:20 följande:
    oj vad många syskonmanne är gulligt.min morfar hette vasten villket är ett mycket ovanligt namn.han blev retad för sitt namn.ja ni kan ju gissa vad vasten rimmar på
    Fyra bröder (två ingifta men vi räknar varandra som syskon då vi har vart i samma familj i 20 år) å sen har ja två systrar.. Inga HEL syskon då mamma å pappa flyttade isär när ja va ca 4 månader..
  • Fru T

Åh va det sög i gårkväll då! Jädra comhem å ligga nere hur länge som hällst... Hade just krypit upp i soffan för att njuta av ett avsnitt uggly Betty å så blir tevin svart... Internet va borta å telefonen knäpptyst... Fick ringa te mannen å be han ringa då ja inte har nån lust alls att sitta i telefonkö med kontantkort...

Inte änns det analoga nätet funka först så det fick bli en bok isälle men det va ingen ysigt, vill ju inte bli tvingad att läsa ju

Låg ju tydligen nere i hela Lkpg sa mannen.. sukki sukki tur att vi sagt upp vårt abonemang men synd att vi har det ända till december

• Fru T

Hade ja inte haft så kort bit kvar så hade ja inte haft något emot att vara lektant om dagarna å passa era barn när det behövs, men nu blire ju lite jobbigt {#lang_emotions_undecided}

• Fru T

haha magen sjunker helatiden, nu upptäckte ja att ja inte längre kan se min navel om ja står upp... Å det KÄNNS att den är längre å längre ner... Får se va bm säger i morron men ja skulle tippa på fixerad faktist

• Fru T
    Mizzz skrev 2009-05-06 09:51:27 följande:
    Låg nere i hela sverige 1 miljon tv kunder var drabbade. Tydligen strömavbrott pga åska.
    Där ser man, då va det inte bara ja som va måttligt road då
  • Fru T

Hahaha mina kissar har flugjakt, alla tre springer efter en å samma fluga å snackar ikapp

• Fru T

Just i denna stund sitter vårt lilla hustroll å klipper gräsmattan på innergården väl valt tillfälle

Ja å sture har legat å sovit i soffan i ett par timmar nu, skööönt vare..

Vart är EWA???? slänger iväg ett sms...

• Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-06 13:56:39 följande:
    Ja fy vad trist det är! Man blir inte så lockad att ge sig ut i vädret.. Jag är grymt sugen på choklad, men vädret stoppar mig. Det är ju visserligen positivt
    Annars kan man baka kladdkaka
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-06 13:59:17 följande:
    Där sa du nåt Undrar om jag har alla ingredienser hemma. Fick visserligen rabarber av svärmor och paj är ju också gott

Åh rabarberpaj som är så gott

Min man kom hem från jobbet för ett år sen å såg lite söt ut å hade EN rabarberstång i handen å titta lite snällt på mig å sa: älskling va sägs om rabarberpaj till efterrätt

ja skrattade lite å sa att då får han allt ta å fixa lite fler rabarber
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!