• dinana

VI från Linköping Del 3!!!!

Sambon tyckte det vore bäst om de plockar ut bebisen nu, så han slipper gå och oroa sig för att det skall gå fel. På ett sätt så håller jag faktiskt med. Visst det är ju tidigt, men jag vet ju med mig sen Molly att bebisen antagligen mår bättre utanför magen om jag blir sämre hela tiden. Tänk tänk... usch.. börjar bli nervös.

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana
    Fru T skrev 2009-05-09 11:06:51 följande:
    Ja eller iallafall att dom lägger in dig så dom kan ha bättre å större koll på om bebis måste plockas ut... å kan göra det snabbare..
    Ja precis. Mycket talar ju för det. Jag var ju inne igår på KH och min barnmorska funderade på att skicka in mig direkt då. Sen pratade vi om det i morse, och om det ändå kanske inte är bäst om man plockar ut bebisen nu eftersom de antagligen inte gör någon vändning på mig då bebisen ligger i säte och det är lite fostervatten. Det finns ju alltid risker med allt. Men ja.. vi får se vad de säger idag.
  • dinana
    Treo76 skrev 2009-05-09 12:17:33 följande:
    Hej! Jag är nyinflyttad till Linköping (Lambohov) och jag och min man som kommer från England känner ingen i Linköping så jag undrar om jag får vara med på er tråd? Vi har en liten son, född aug 07, som går på dagis nu och jag jobbar heltid Vi har inget lillsyskon på gång än men det börjar bli dags att fundera på det.
    Självklart får du vara med här. Alla är välkomna =)
  • dinana

Åker nu!

• dinana

Hemma igen, de ville inte ha mig kvar på sjukhuset. Hade bra på alla värden. Bara blodtrycker som är högt, men så länge alla mår bra så vill de inte att man är där. Men jag tyckte att barnmorskan var lite dryg, så jag vet inte riktigt. Hon var kanske bara trött... eller vad vet jag. Jag frågade henne massa saker men hon sa att jag fick ta det med min barnmorska eller med UL på torsdag.. Jaha.. okej. Frågade om vändningsförsök och kejsarsnitt, men det var inte aktuellt nu tydligen. Lät annorlunda i förrgår.

• dinana
    Familjetrollet skrev 2009-05-09 17:34:06 följande:
    dåligt av henne att inte svar på dina frågor.ibland undrar man varför har valt vårdyrke när de är så respektlösa mot sina patienter nu är man en tygkasse rikare*skratt*och fler blir det framöver
    Ja, det tycker ju jag också... Antar att hon hade en dålig dag - får väl se om man springer på henne igen.
  • dinana

Tandläkarbesök? Vad är det? Vet att vi fick besök av tandläkaren när vi gick på öppna förskolan när M var typ 11 månader... annars har vi inte hört något från dem.

• dinana
    Fru T skrev 2009-05-10 18:20:29 följande:
    det kryper neråt
    Sicken mage du har.. min syns ju knappt längre.. brösten har vuxit i kapp så jag ser ut som vanligt fast jag väger 22 kilo mer nu. barnmorskan på sjukhuset sa något om att det inte syntes på mig att jag hade havandeskapsförgiftning.. INTE??? Jag är ju jättefet mot hur jag brukar se ut nu ju... Satt och jämförde bild från v 4 och v34 (jävligt stor skillnad). Kanske inte magen, men allt annat liksom. Har nig tre kilo i ansiktet, och 10 kilo på rumpan
  • dinana

v 4 3+4 v3434+4

• dinana

Vill ha tillbaka min gamla mage.. och då var jag ju ändå fet på den bilden... Hade en vikt på 64 där. Funderar på hur jag såg ut när jag vägde 55 kilo.

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!