• dinana

VI från Linköping Del 3!!!!

Molly är 2½ år. Hon har en fast stol.

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2009-05-07 12:32:59 följande:
    tänkte om hon va lite äldre o man hade börjat kunna sätta henne framåt snart men då är det ett tag kvar... de stolarna är ju inte de roligaste att plocka om varje gång heller... Jag vet bara att jag fördrar att ha liten fram hos mig, men det är ju för att jag åker väldigt ofta själv i bilen, hade vi nästan alltid åkt båda två hade det kvittat, sen blir det lättare för oss att koppla bort basen till Molgans barnstol när vi ska ut o övningsköra än att koppla bort Williams.
    Ja det är ju sant. Vi får nog ta och fundera lite på det. Tänkte mer att det är lättare när jag sitter bak på långturer att ha liten bak. Tror ju i och för sig inte att sambon åker så mycket själv med båda kidsen... nej.. det blir knepigt läge...
  • dinana

I-m back!

• dinana
    SmileyMalin skrev 2009-05-07 22:18:00 följande:
    vad säger dom då? verkar pyret hålla sig kvar i magen ett par veckor till?
    Nja, antagligen inte. Men någon vecka till kanske. Skall in igen på söndag och sen har jag fått ytterligare tider på förlossningen på torsdag nästa vecka och sen onsdag veckan därpå... men frågan är ju om man går så länge.. som det ser ut nu så blir det nog inte så länge till. Blir igångsättning/kejsarsnitt om inte bebis vänder på dig.
  • dinana
    SmileyMalin skrev 2009-05-07 22:25:35 följande:
    oj! snart är du alltså tvåbarnsmamma! Men vilka vecka är du i nu då?
    Ja, eller det är jag redan tycker jag... Molly är ju min andra bebis i sinnet. Så detta blir ju nummer tre! Är i vecka 35 (34+4).
  • dinana
    SmileyMalin skrev 2009-05-07 22:33:12 följande:
    jo det är klart! Men då är väl bebisen "färdig" iallfall och ska bara växa till sig lite? Dom räknas väl som fullgånga efter typ v38?
    Ja efter 37+6 så räknas de som fullgångna. Frågan är dock om man går så länge.
  • dinana
    SmileyMalin skrev 2009-05-07 22:41:16 följande:
    men då närmar det ju sig! håller tummarna för att bebben stannar så pass länge att ni slipper bli kvar på neontal sen!
    Ja det skulle ju vara skönt. Någon vecka till får den ju gärna stanna kvar där inne. Men allting beror ju på hur jag mår. Just nu mår jag skit.. men men... mår lite smått illa. Skall nog ta å krypa ner i min säng å gotta mig åt att vara hemma.
  • dinana
    Maria84 skrev 2009-05-07 22:53:33 följande:
    Som sagt personalen var underbar men så var det läkaren som jag hade när jag fick beskedet om att Liten hade dött. Som tur var så jobbade han inte under kvällen utan vi fick en bättre. Men vi sprang på honom i korridoren och han frågade hur det gick och han sa att om en vecka så är det glömt och man har gått vidare. Jag hade kunnat lappa till honom just då!
    USch vad är det för en typ? VAd hette han?
  • dinana

Tack för sällskapet Marayah!

• dinana
    Marayah skrev 2009-05-07 23:25:15 följande:
    Tack själv!!
    Jag får ta å ringa dig sen när jag har tråkigt på sjukhuset så kan du ju komma förbi och underhålla mig och bebisen =D
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!