Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping Del 3!!!!

Firstandhappy skrev 2009-05-08 13:52:46 följande:
    Nu är frågan vart man ska vända sig...Trillade ganska illa på golvet förut så mannen fick komma hem o lyfta upp mig, trodde det va okej så skickade iväg honom igen..Nu sitter jag här o kan inte röra mig, har sån jävla värk i hela bäckenet och framtill i "musen"..Är det min Bm jag ska försöka få tag på eller förlossningen, för vanliga vc är man ju "borta" från som gravid..
    ring sjukan genast.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-05-08 15:06:15 följande:
    nackdelen med piercingar när man är gravid.. sen finns det ju de som poercat sig i bröstvårtorna och det brukar ju stå härliga till när man börjar läcka bröstmjölk.. kan ju spruta åt alla håll...
    aj.där skulle jag aldrig pierca mig.jag har dock haft piercing i näsan.tog det hemma hos en kompis.ajaj vad ont det gjorde.hade sen piercingen i ca 1 år.fick ta bort den då sonen fick nippran på att slita i den jämt

lillasyrrans näspiercing växte fast då vår pappa fick dra bort den med avbitartång/tång
  • Familjetrollet
    helena82 skrev 2009-05-08 15:04:19 följande:
    då läste du nog inte hela pressen. ella kom ut i juli förra året =)
    välkommen hit
  • Familjetrollet

Lillisen

har inboxat er nu

ush här är man helt slut efter tvättande och packandet.så nu ska jag sitta ett tag innan det är dags för centrum

• Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-08 15:22:51 följande:

Jag tycker att du ska ta ett rejält snack med din sambo! Han måste väl för 17 se på dig o märka att du inte mår bra! Eller släpa med honom till bm så hon får snacka o förklara för honom.
    det tycker jag med.han verkar ju var en barnrumpa.ursäkta om jag låter arg.men aldrig att jag skulle låta min behandla mig som skit!

dinana ställ krav på honom!ta med honom till Bm så han får sig en REJÄL skopa utskällning.han måste ju växa upp och ta ansvar för sin familj. han har en familj att ta hand om,men han verkar vara som ett barn
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-05-08 15:24:39 följande:
    Skall faktiskt bli skönt att bli inlagd, men en del av mig vill inte ligga på sjukhus. Tycker det är så trist där. Men har man en egen dator så kanske det skulle funka. Kan man få det på rummet tro, jag menar så att man inte missar något här i tråden?
    vet inte om man kan ha dator på rummet.kolla med dem på sjukan.tror datautrustning stör livsviktiga apparater som finns på sjukhuset.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-05-08 15:28:17 följande:
    Ah, jo, jag kommer ha den bärbara med mig... men är ju lite trist om man inte kan ha tillgång till internet =(
    ja det blir mycket dötid när man ligger inne.jag låg inne i över 2 månader.till slut tog min dåvarande kille med en liten tv så man kunde se på tv.men på 90-talet fanns bara kanal 1,2 och 4.
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-08 15:29:56 följande:
    När jag fick åka in till sjukan p.g.a livmodersinflammation en vecka efter Vincent föddes, så fick jag ha dator där, det var på spec BB, likadant på BB i Norrköping. Men hade tyvärr inget trådlöst internet.
    okej.det sker så mycket på sjukan hela tiden.numera får man väll ha mobiler på inne på sjukan oxå om jag minns rätt
    Fru T skrev 2009-05-08 15:32:47 följande:
    ja behöver inte göra ett skit här hemma (men ja gör ju det ändå för annars skulle ja bli galen)ja får ont när ja diskar för det är fel höjd på diskbänken så magen är ivägen å armarna för korta, mannen säger att ja inte behöver diska men ja gör det ändå, dock inte lika ofta...Ja får skitont i fogarna så fort ja böjer mig eller tar i vilket gör det svårt att städa tex toan, damsuga ja allt sånt där vanligt, mannen säger att ja inte behöver, han säger att det recker att ja tar ett varv med damtrasan eller liknade för det får ja ju inte ont av men ja gör mer än så ändå.... me inte lika ofta å mycket som förut...Mannen har tillome slitit damsugaren ur handen på mig å beordrat mig till liggläge...Å ja har ju BARA foglossning...
    är våra män släkt?min make är likadan.som gravid tog maken hand om hemmet när mina grav.komlikationer var som värst.synd att inte alla män kan visa respekt för sina gravid sambo/fru
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-05-08 15:41:11 följande:
    pratat med dom men det enda man ska göra är att vila, dom misstänker dock kraftig sträckning av muskel i "snippan", men Molgan sparkar o mår bra..skulle återkomma om det inte gav med sig tills ikväll eller blev bättre iallafall..
    sänder dig styrkekramar
    dinana skrev 2009-05-08 15:43:02 följande:
    Aha... tyvärr lär man ju hamna på Neonatal-avdelningen, och där är väl inte sånt tillåtet. Finns det datorrum kanske?
    där får man nog inte ha mobil/dator.den avdelningen är inte skoj.man blev gråtfärdig när man såg alla små pyttesmå bebisar på avd 15(hette den när jag låg inne där ).
  • Familjetrollet

nä nu ska jag hänga upp tvätt igen

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!