Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping Del 3!!!!

Firstandhappy skrev 2009-04-16 19:02:14 följande:
    tack tack alla, William somnade som en gris i vagnen på bussen o vaknade nyss... resten av familjen är ganska slut med, skönt bara att värken hållt sig borta hela dagen så man har kunnat knalla runt lite...Tänkte om vi skulle boka en liten lätt picknick här snart... tyckte det lät jättetrevligt när vi pratade om det idag..Tänkte om man skulle bjuda hem er alla hit på en lambohovsvisning..har massa gräs, lekpark o en kyl att förvara mat i...
    Det tycker jag låter jättekul !
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    Firstandhappy skrev 2009-04-16 20:26:48 följande:
    ska man behöva utfodra dem oxå??? hur ofta ska de ha mat då??nä men va sägs om första helgen i maj då?? blir ju förvisso valborg o det då o folk kanske har annat planerat men om man kan ta det mitt på en dag eller så..
    Vi kan den helgen Inte den 1 maj dock, då är vi i Norrköping o åker karusell

Tack tjejer för idag! Jättetrevligt, även om det är lite svårt att prata hela tiden när man ska hålla koll på ett stort busfrö som visserligen klarar sig själv men så att han inte försvinner o ett litet busfrö som vill sparka boll hela tiden

Sambon kom o mötte oss vid parkeringen sen tog han barnen o åkte hem o jag fick egentid på stan, kollade in sommarkläder till mig o hittade massa fint som jag ska köpa imorgon, hann inte med allt idag, sen gick jag direkt därifrån till simhallen o på vattengympa med Lillisen. Så nu är jag helt slut! Ska strax gå o sova.

Firstandhappy skrev 2009-04-16 22:02:52 följande:
    o ta med lille Philip/filip, han är ju bara för go den ungen... säger han någonsin något?? tycker han bara verkar glida runt o skratta... mys mys... likaså med din Lucas... Daniel blev helförälskad i honom, tyckte han va det skönaste han mött på länge... och absolut, det kommer bli massa gånger... nä men funderar på lördagen den 2'a eller söndagen den 3'e...
    Ja, då kan vi Iaf dagtid
    Firstandhappy skrev 2009-04-16 22:07:30 följande:
    jo men det får bli på dagtid, ganska skapligt med så folk kan hinna med om de vill göra fler saker sen under dagen...
    Då är vi absolut med! Vi har ju så nära oxå
    Firstandhappy skrev 2009-04-16 22:10:18 följande:
    How does it sound for you people???Lördagen den 2'a maj, picknick i det gröna ute i Lambohov hos moi Ewa...Ca kl 12?? Lite sallad, baguette, kyckling eller va man nu vill ha..Släppa loss barnen på gräset o männen på bete (förlåt)förutsätter självklart vackert väder..
    Låter jättebra, ska bli såå kul o kul att få träffa era män oxå
    Alla tar med egen mat va?

Berättade för sambon o han tyckte oxå att det lät jättetrevligt.
    Nu ska vi gå o sussa. Natti natti..

thelifesaviour skrev 2009-04-17 07:51:53 följande:
    Usch, sambon trafikolyckade sig på vägen till jobbet idag, fick väja för tre rådjur och rakt in i staketen vid sidan av motorvägen, in i en stor betongklump. Tur att allt gick bra med honom och med djuren. Bilen är dock inte så glad..
    Usch vad otäckt. Tur att det gick bra.

Här blir det extremt lugnt. Har fått så himla ont i ryggen så jag kan inte ens andas ordentligt, jätteotäckt är det. Så har fått en akut tid till vc i eftermiddag.

Finns det nån här som är intresserad av att få mama tidningar o Vi föräldrar tidningar? Har en bunt här.

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!