Inlägg från: Leos och Vincents mamma
|
-
Klart att du får! Skulle vara jättekul att få träffa digSmileyMalin skrev 2009-04-10 18:17:23 följande:Jag kommer också gärna om jag får har ju fortfarande inte träffat dom flesta av er
-
-
Man högerklickar på bilden innan man klickar upp den i fullt format så att säga.Apipoulai skrev 2009-04-10 20:13:50 följande:Hur får man in så små bilder, som man kan klicka på? Mina bilder kom ju upp i typ full storlek. -
TackarFamiljetrollet skrev 2009-04-10 20:28:23 följande:Maria84 skrev 2009-04-10 20:30:20 följande:Sicka söta påskkärringar Har inte orkat lägga in våra bilder här på FL, krånglar bara varenda gång, vet inte varför.Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-10 20:04:22 följande: villka söta påskgubbar.
-
Det var ju jättesyndthelifesaviour skrev 2009-04-11 07:27:50 följande:Jag tror tyvärr att vi kommer få flytta nästa fredag hem till någon annan, då jag i glömska, lovat bort mig redan... Hoppas ni inte blir för arga på mig. Om vi flyttar det en dag till 18 kan vi vara här! Det vore trevligt, för jag är hemskt ledsen att jag inte kan 17e.. :(
Jag kan tyvärr inte den 18:e. Vi ska på dop på dagen o sen ska sambon jobba på kvällen.
-
Vi har varit ute hela dagen, först var vi o lekte på det nya dagisets lekpark, båda barnen tyckte det var jättekul. Det bådar ju gott inför hösten när de ska börja där
Sen var vi ute på tomten på em o har tagit fram utemöblerna, tvättat av dem, rensat ogräs o sopat bort allt grus o elände, så nu är det vårfint där
Sen satt vi ute o solade där, såå skönt!
Nu har vi ätit påskmat o nu ska barnen snart nattas, sen ska sambon jobba så jag ska ligga i soffan o se på Robinson o lite annat.
-
Är det inte bara 18 åringar på Otten? Eller det kanske är annorlunda idag.Fru T skrev 2009-04-12 11:21:05 följande:Skor får man aldrig för mycket av, min man håller inte riktigt med men ja har mina knep Ja har suttit här hela helgen så ja skulle kunnat skriva flera sidor själv men det har ja ju inte direkt nån lust me så ja sket i det... iofs så skulle ja ju fått dom svar ja själv ville min påsk är som vilken helg som hällst...Söndagsmiddag hos mormor kl 17 me äggletandeUtgång på OTTEN ikväll läääängtar sååå BÄSTA MUSIKEN!!!! blir lite "sista utgången" på ett tag.... Neepp om man skulle ge tröjletandet en sista chans å ta mannens kort nu när han sover å åka ut till IKANO *funderar på om ja orkar*
Jag ska ju dit på återträffen o är lite skeptisk, är länge sen man var 18 ju
Men å andra sidan är det väl abonnerat då ändå.
Här är det oxå vanlig helg förutom att sambon är långledig o vi har ätit påskmat o barnen har fått leta ägg o Leo har målat ägg
Men vi är hemma ensamma, åker ingenstans o ingen kommer hit, påsk är inte så speciellt för oss.
-
Nä, det hoppas jag att det inte ärFru T skrev 2009-04-12 11:42:17 följande:Ja när ni ska dit är det väll arenderat så då borde det väll inte va så mycke 18åringar där
Men eftersom det är nästan 1300 inbjudna till festen så är det väl ingen annan som får komma in där.
-
Ja, det ska bli kul att seFru T skrev 2009-04-12 12:03:35 följande:Ne för så jättemånga mer får där inte komma in Du ska se vad snyggt det är efter ombyggnaden nu
Är ju så himla van vid det som var innan. Började gå på otten redan när jag var 16 år, vi flirtade in oss hos vakterna
Så Otten var nästan redan tråkigt när det blev lagligt att gå in där
Fast då låg det iofs uppe på dtrottninggatan först..
-
Bara för att suktas så ska jag berätta att vi precis har varit o handlat så om några timmar ska vi grilla gott kött, potatisklyftor, rödlök, fetaost o tsatksiki blir det till. O en god drink till det, mmm..sommar