• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

thelifesaviour skrev 2009-05-08 14:00:53 följande:
    En helsvart, jag är lite feg ;D och en röd citykorg. Citykorgen kommer från min moster, hon hade den till sin pojke när han var nykläkt. :)
    jo men det är fint för en svart vagn kan man ju piffa upp me filtar å så
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-08 14:04:34 följande:
    nä det va jävla klumpigt... kan inte röra mig alls nu, tur att mannen kommer om ca 30 minuter... kommer inte åt telefonen..
    Hur går det me wille då? fan att ja inte har bil annars hade ja kommit på en gång!
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-05-08 14:04:24 följande:
    Nu är äntligen gräsmattan klippt! Vad mannen kommer att bli förvånad när han kommer hem. ;)
    Va duktig du är, ja sträckte mig så långt att ja spreya ugnen me ugnsrengöringsmedel så mannen fick skura ur den när han kom hem från affären

(ja skrubba faktist gallret så ja gjorde ju nånting ja me)

Nu sitter ja å funderar på kladdkaka, men tror det blir ett par knäckemackor me fetaost å tomat iställe
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-08 14:08:50 följande:
    Åh vad du läskas med kladdkaka jämt Vill också ha!!
    hahah ja får göra kladdkaka så alla får smaka nångång får bli mitt bidrag till den kommande grillkvällen
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-05-08 14:10:45 följande:
    Jii! Undrar om jag ska bara en kladdkaka idag. Kanske vore mumsigt. Har ägg som jag behöver göra någonting av.
    Gör´t
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-05-08 14:20:09 följande:
    Men att spraya ugnen var väl inte så dumt iaf. Kladdkaka säger man inte nej till. :d Har fått ett mycket bra rescpet av en väninna, där man väger ingredienserna. Dvs ställ skålen på vågen och fyll på med ingredienser. Hur smidigt som helst och sååå god, specillt om man byter ut sockret mot råsocker.
    byta ut sockret till råsocker ska ja nog testa nån gång, det lät ju kalasgott ju!
  • Fru T

uuuiii gillar inte detta hoppas det är bra ändå!

• Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-08 14:27:45 följande:
    Jag ringde 112 och fick prata med nån jäkla åsna. Han idiotförklarade mig för att jag hade pratat med henne via datorn och inte via telefon. Ja men hon kommer ju inte åt telefonen och nu får vi ingen kontakt med henne!!Han sa bara att vi får åka dit och kolla hur det är med henne och höra av oss igen om det behövs hjälp.Jag blir så förbannad!!!!!!!!!!
    Meh vilken MUPP, precis vad man vill höra när man är jätteorolig å vill hjälpa nån
  • Fru T
    Mizzz skrev 2009-05-08 14:29:04 följande:
    Dani är hemma nu och jag pratar med henne på msn!
    Skönt
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!