• dinana

VI från Linköping Del 3!!!!

Familjetrollet skrev 2009-05-12 09:27:02 följande:
    det är bra att du kan skämta trots dina graviditetskomplikationer.förr hade jag riktigt ful/snuskig humor så tom mina killkompisar blev chockade*skratt* nu ska jag ta och städa så nått blir gjort idag
    vad gör man inte när man börjar bli uttråkad på att sitta hemma hela dagarna =) mår illa idag också... funderar på att göra lite frukost.. men det är så långt till köket... orka krypa ur sängen =D
    LillaLilli skrev 2009-05-12 09:25:58 följande:
    det verkar vara vanligt att ha en liten ängel..
    Ja det är nog så. Vår lilla änglaflicka kom i vecka 17. Blev väldigt snopet avbrott på den graviditeten, med tanke på att man hade passerat de där krisveckorna i början och allt såg så ljust ut.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana
    LillaLilli skrev 2009-05-12 09:29:16 följande:
    jaha där ser man. då ser du fram mot morgondagen kan jag tänka mig!
    ser både fram emot och vill att den dagen skall vara förbi. kommer bli en lång dag på sjukhuset känner jag på mig.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-05-12 09:29:53 följande:
    ja barn kan man inte få för mycket utav.men här är det totalt stopp med barn nu.
    Så lät det ju inte för några månader sedan....
  • dinana
    LillaLilli skrev 2009-05-12 09:36:30 följande:
    ja det kan jag tänka mig kändes himla snopet... men ja ibland går det ju tyvärr inte som man vill.. ja det är väl troligt att det blir en lång dag, men kommer nog kännas bra imorgon kväll skulle jag tippa på!
    Ja verkligen. Men det blev ett fint avslut på det hela i alla fall. Även om det har gått många regniga dagar sedan dess.

Nu är man mer inriktad på vad det skall bli för en liten krabat den här gången. Flicka eller pojke spelar ju ingen roll.. men vad skall liten heta ?????
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni ¸.?°`¯) Arwen ??050817
  • dinana
    LillaLilli skrev 2009-05-12 09:42:42 följande:
    tur det iaf. ja nu är det ju ett litet glädjepaket på gång! :D hehe jadu har du inga tankar om namn? jag vet precis vad mina ska heta :P sålänge det blir en av varje. hehe
    Vi har ett flicknamn klart... Estelle... men pojknamn är jag värdelös på.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-05-12 09:54:13 följande:
    ?
    Haha, ja trådlöst internet är allt bra att ha =)

Ja, du var ju lite sugen på en till för några månader sedan när vi andra blev gravida.. Har du redan glömt bort det =P
  • dinana
    LillaLilli skrev 2009-05-12 09:55:31 följande:
    det va ett fint. ja pojknamn kan vara lite knivigt.. vet många vänner som har vetat om det skulle bli en tjej men inte en kille.
    Ja, vi vet ju inte alls vad som gömmer sig därinne.. men har ju två flickor sen tidigae så chansen är väl rätt stor att det är en flicka igen. Sambon har bara bröder dock, och sen har de bara flickkusiner. *hehe*
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-05-12 10:02:19 följande:
    har nog förträngt det.vissa dagar vill både jag och maken ha en sista.men så ändrar man sig när man tänker på hur mycket som gick fel sist.hade man med 100% vetat att det skulle gå hela vägen vid nästa graviditet så skulle vi nog skaffa en allar sista bebbe.nu tycker tyvärr maken att han är för gammal. det får bli trådlöst internet när vi vet villket internet bolag det blir framöver.blir ju så mycket sladdar som dras i hela lägenheten annars då vi använder minst två datorer
    nja, killarna blir väl aldrig för gamla ? finns ju de i 60-års åldern som skaffar barn. men jag förstår vad de menar. första så är de för unga och sen helt plötsligt så är de för gamla... *jaja* fast alla goda ting är ju tre, och det kanske känns bäst att stanna på det.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-05-12 10:03:22 följande:
    jag tror att du har en pojke i magen nu ska jag kolla vad kaninen och hunden hittar på för bus i v-rummet.
    har du något pojknamn att erbjuda då som passar med Molly?
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-05-12 10:15:31 följande:
    min make blir 48 i höst och han känner att han vill vara "ung"när barnen blir större.man får hoppas att hans 26 årige son skaffar barn inom den närmsta tiden sitter och funderar om min vän har fått sin bebis nu då hon har gått över tiden.hörde av henne i förrgår sist
    Ah, läste precis hennes blogg... åh så spännande.. kanske ligger på sjukan med en liten bebis i famnen just nu =) Vill också!!!
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!