• dinana

VI från Linköping Del 3!!!!

Familjetrollet skrev 2009-05-12 10:23:47 följande:
    ja vi har fått nog nu efter lite mer än 2 år.våra barn behandlas jätteilla på gården,fester,fester,misshandel,bilbränder,rån titt som tätt senaste året här kan inte barn växa upp då det inte är ett tryggt område
    Hoppas att det blir bättre nu när ni flyttar. Får springa över emellanåt och fika =)
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni ¸.?°`¯) Arwen ??050817
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-05-12 10:26:35 följande:
    du ksnake har fått din bebis till helgen om det blir kris.fast å andra sidan har du inte många veckor kvar nu
    haha, ja precis... en majbebis vore ju inte helt fel =)
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-05-12 10:26:35 följande:
    du ksnake har fått din bebis till helgen om det blir kris.fast å andra sidan har du inte många veckor kvar nu
    Har du det där klädsetet kvar som jag skickade länk till? Vart ju så fint.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-05-12 10:33:02 följande:
    ja det ska vi allt ta och göra då.vi kommer bo precis vid ekdungen i graflund område är det massor med studenter bland gamla och barnfamiljer.tyvärr fattar inte dessa studenter vad respekt är våra barn blir slagna och kallade hemskheter av andra barn så fort de visar sig ute.när vi flyttade hit blev stora tösen "misshandlad"och kallad för hora osv.tösen var 6 år då.ungen som hade gjort det var jämngammal.vissa ungar är inte kloka i detta område
    Ah, vet inte var ekdungen, men det lär jag vill göra sen =) Såg ditt svar nu.. mm.. tråkigt... tyckte det var så fint.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-05-12 10:34:50 följande:
    majbarn är bra.vi har barn födda vår,höst och vinter
    Bra att ha det lite utspritt på året kanske.. tyvärr så fyller både jag och sambon nu i maj, så nu får vi försöka planera in ett barn i december/januari nästa gång så att Molly inte känner sig ensam om att fylla i december. Arwen var ju också planerad i januari precis som Molly, men det gick ju tyvärr inte så bra då.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-05-12 10:35:49 följande:
    ekdungen är den jättestora lekparke i närheten av glyttingebacken.vi får promenrea runt skägget i sommar så vi får bort lite fläsk*skratt*
    Aha... jaha, ja men det vet jag ju vad det är... dit brukade Molly och jag gå då när jag var liten och smidig... nu har jag inte orkat mig ens halvvägs dit.
  • dinana

Mm.. skäggetorp är ju ett bra område om man gillar mycket barn. ungar vart man än vänder sig. Förr hade jag inga problem med det, men nu har ju Molly börjat att springa runt med dem och det känns lite jobbigt att behöva slänga ut dem hela tiden när hon bjuder in dem.

• dinana

Tycker i och för sig inte att det finns något bra område i Skäggetorp egentligen. Det är ju inget område man rekommenderar folk att bo i länge. När jag får jobb så blir det att vi flyttar snabbare en kvickt. Tycker i och för sig inte att Linköping känns som hemma, men just nu får det gå. Man överlever ju =) Längtar tillbaka till havet!

• dinana

Någon här som har amningströjor de vill bli av med i storlek M?

• dinana
    JePaLuLi skrev 2009-05-12 11:15:45 följande:
    Nä men det finns ju bättre och sämre delar. Här är det enda stället jag skulle kunna tänka mig att bo i skäggetorp iaf. Jag skulle aldrig i livet vilja bo i centrum eller längre ner... Vi kommer också flytta när jag är klar med skolan, men då blir det nog hus. Sen får vi se om det blir här, i Karlstad eller nån annanstans.
    Nej precis... Vi bor perfekt här tycker jag om man bortser från att det inte finns någon vettigt naturområde på mils avstånd. Jag vill ju bo mitt i naturen.. men det är skönt att ha bara några hundra meter till alla köpcenter =D Inte för att jag utnyttjar det direkt.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!