Inlägg från: Apipoulai |Visa alla inlägg
  • Apipoulai

VI från Linköping Del 3!!!!

Fru T skrev 2009-03-24 22:14:05 följande:
    Lite så ser ja på det hela åsså å vid båda tillfällerna ligger ja med händerna knäppta på magen å blundar eller stirrar i taket
    Me too.
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai

Grattis Vincent på födelsedagen!

Nu ska jag snart till körskolan, sedan blir det fika med ett par vänninor och "uppvisning" av den nya medborgaren Emelie, som föddes i slutet av januari.
    Sen blir det nog träning, om jag inte blir kvar för länge hos vännerna. Jenny, när hänger du med å tränar? :)

Ha en bra dag allihop! (skriv inte för mycket för då orkar jag inte läsa ikapp ;) )
    {#lang_emotions_sunny}

• Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-03-27 17:47:20 följande:
    Haha, har ni sett detta?
    ">

Tur man inte är Östgöte "på riktigt"
    =D Grym!
    Fattar inte varför den har blivit så populär nu. Hörde den första gången för nio (!) år sedan. Men den är lika bra nu som då. :)
  • Apipoulai

Hur lägger man in bilder i forumet? :)

Vill visa vad jag gjort idag.

• Apipoulai

Där ser man, jag tror det funkar.

Jag har i normalfall Sveriges kortaste naglar och trivs med det. Mycket praktiskt till vardags och fest. Nu har jag fått kvinnliga långa naglar. Snygga, men inte så vidare praktiska. Nu blev det svårt att t ex spela gitarr. :/
  • Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-03-27 18:42:38 följande:
    Åh vad snyggt!Jag är precis som du. Jag vill också ha fina naglar! Vart fixade du det?
    Vill och vill, jag bryr mig inte om mina naglar alls...
    En fotbollskompis frågade igår kväll efter träningen om någon kunde tänka sig att ställa upp som modell. Hon hade glömt att fixa någon. Jag var tveksam, gillar inte långa naglar, men eftersom jag ändå var ledig så ställde jag upp. 100kr fick jag dock betala. (Hon går Ljunkans frisörutbildning och detta var någon valbar kurs.)
  • Apipoulai
    Familjetrollet skrev 2009-03-27 18:54:48 följande:
    villka fina naglar
    Tack! :)
    JePaLuLi skrev 2009-03-27 18:55:21 följande:
    Nej det gör inte jag heller annars. Men nu vill jag ha fina till bröllopet. Men det finns väl några ställen på stan att gå till antar jag?
    Ja, just ja. När var det nu igen ni skulle äkta varandra? Jag kan ju fråga om hon behöver fler modeller. 100kr är ju ingen kostnad liksom.
  • Apipoulai
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-27 19:10:48 följande:
    Så fint!Jag älskar långa naglar o har ofta det, men till slut går de av. Vill oxå fixa naglarna, men känns inte sådär jättepraktiskt när man har småbarn o byter bajsblöjor o annat
    Praktiskt är det sista det är!
    Känner mig mer handikappad än någonsin. Svårt att skriva sms, på tangentbord, klia sig i huvudet, spela gitarr, stänga blixtlås...ja listan kan göras lång. Men vad gör man inte för att bli lite kvinnlig. ;)
  • Apipoulai
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-27 23:58:21 följande:
    Hehe, känner igen det där, iaf nu när jag fått barn, innan barnen föddes så hade jag jämt långa naglar. Det var typ den första kommentaren jag fick av min sambo när vi träffades första gången, hans kommentarer var "vad söt du är, du var visst ganska kort o shit vilka långa naglar"
    Haha, men då hade du iaf ett kännetecken som du blev ihågkommen för.  Bevsligen gjorde det susen. ;)
  • Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-03-28 08:07:27 följande:
    Så tycker jag med. Därför brukar jag aldrig ha långa naglar. Kan ju inte ens knäppa byxorna själv Nu ska vi åka till Södertälje och fira min syster. Pappa kommer också vara där. Som jag har längtat efter denna lördag!!
    Otroligt irriterande.
    Hoppas du hade en bra vistelse i S-tälje. (Du är med stor sannolikhet hemma igen när du läser detta.)
    Själva tar vi en spontan flygtur med destination "äran och hjältarnas stad". Blir blir kvar över natt och är hemma på söndag igen.

Ha det bra alla! {#lang_emotions_sunny}
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!