Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping Del 3!!!!

LillaLilli skrev 2009-05-12 12:57:22 följande:
    det va bra gjort av dig. men synd att ungen inte förstår... så himla trist..
    hennes lillasyrra är lika dum i bollen.man kan undra hur vissa uppfostrar sina barn ibland.vi säger till direkt om en unge gör nått som är totalt fel,tyvärr klarar inte vissa föäldrar av det och vägrar höra.

själv kan jag erkänna att våra barn kanske kan göra småbus,men aldrig att de skulle misshandla andra barn eller kalla dem för hora och andra hemskheter!

man kan ju undra hur dessa ungar blir som vuxna när de visar hur de är som barn*huga*
  • Familjetrollet

är det fler som är fiknasugna?
    ev fika på skäggetorp C på fredag efter kl 12

• Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-05-12 15:33:48 följande:
    Hehe Stackars Tedde!Nån som vet vart man kan få tag på bra sand till sandlådan??
    det finna bra i trä på k-rauta.den modellen har trälock och så finns det en modell med sorts sittbänk inbyggd.även coop har i trä
    Fru T skrev 2009-05-12 15:32:35 följande:
    Har just övertalat mannen att åka ut å valla mig på Ikea... det började bara krypa i kroppen så ja ville skrika rakt ut å slänga nånting hårt i golvet så det skulle gå sönder å höll på att börja gråta fick ur mig några tårar samtidigt som ja skratta men skippa att ha sönder nånting, datorn låg nära till hands annars, är så trist efteråt när man pajat saker Ne jaa e inte rastlös!
    haha
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-05-12 14:23:35 följande:
    Vi kan nog komma då
    skoj,då får man se hur mycket era söta gossar har vuxit
    LillaLilli skrev 2009-05-12 14:22:32 följande:
    ja men busa ska ju barn göra. det är ju på en helt annan nivå. hyss och skit hör barndomen till. men inte sånna ord och slagsmål.. förhoppningsvis så växer dom till sig eller så får de himla problem när de blir vuxna..
    ja man får hoppas att de lär sig vad respekt är,tyvärr är den väll si och så i vissa religioner
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-05-12 15:54:32 följande:
    Elin tog precis tre steg utan stöd! Jag blir så stolt.
    villken duktig tös.här sitter man och väntar på att kramnet ska ta och svara.verkarv vara låååång kö till det internetföretaget
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-05-12 16:08:43 följande:
    Telefonköer är väl kul
    de har öppet till 22 sa de i luren.efter 20 minuter gav jag upp.samma låt hela tiden i örat.comhem är ju inte billiga att ringa med.

ringde igen då säger tjejen att de har bara öppet til 16 helt plötsligt.börjar bli kris då vi inte har fått svar från nån av alla internetföretag som vi har sökt hos.ska ju flytta om 2 veckor och behöver veta villket internetbolag vi ska ta.

får ta och ringa nästa företag nu istället
  • Familjetrollet
    LillaLilli skrev 2009-05-12 16:38:23 följande:
    ja det är ju det... verkligen synd. där jag bor är det ju med väldigt blandade kulturer. men här är det jättelugnt och alla verkar jättetrevliga. så det är ju bra. men på vissa ställen blir det för mycket..
    tösen har fått en jätte klasskompis som hon leker dagligen med.de får hålla kontakten även efter vår flytten.

vi har toppenbra granne nedanför oss som är super.nu är ju inte alla invandrar barn dumma som tur är.finns riktigt bra sådana barn på gården oxå.men detta område blir bara sämre och sämre så vi valde att flytta så barnen kan växa upp under trygghet
  • Familjetrollet
    Maria84 skrev 2009-05-12 16:34:14 följande:
    Jag kommer få bebis väldigt nära mig då min lillasyster ska ha i juli och de kommer bo grannar med oss. Men det ska nog gå. Hur jag gör med jobb vette sjutton ännu, än känner jag mig definitivt inte redo att ge mig ut, har göra med att kunna vistas bland folk alls! Ska skriva in mig på amf i första hand så jag får pengar utbetalt till hösten ialla fall, har fp kvar så den räcker till 1 aug. Sen får jag gå vidare från det och se vad amf kan hjälpa till med vilket kommer bli noll förmodligen.
    mysigt att du får ha din syster boende nära dig.jag lider så med dig.det viktiga nu är att du ska kunna må bra igen,kunna vara ute bland folk utan att få gråtattacker osv.ta den tid du behöver och sök jobb den dagen du klarar av att återgå till det.

kan du inte bli sjukskriven?
  • Familjetrollet

wow kolla ut nu så kan ni se en jättestor regnbåge.är faktiskt två till och med.var tvungen att fota regnbågarna nyss.de går till andra sidan av rydskogen till universitetet

• Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-05-12 19:30:11 följande:
    snart blir det choklad(neger)bollar o kaffe med trevligt sällskap.. hoppas alla haft det bra idag...
    mums negerbollar är gott.tom sonen och hans mörka pappa säger negerbollar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!