Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping Del 3!!!!

JePaLuLi skrev 2009-05-17 13:06:20 följande:
    Hehe Klart att man älskar sina barn oavsett! Även om de kan vara ganska billiga ibland Lucas har börjat ta av sig blöjan hela tiden. Han vill inte alls ha den på. Ska man våga börja testa att ha honom utan blöja? Han är inte jätteintresserad av pottan men sätter sig där ibland när han är med mig på toan... Jag vet inte alls hur man ska göra??
    du kan testa att att låta honom vara utan blöja.vissa barn kan vara blöjfria på dagen.

ush nu har man vart ute och sagt åt en unge igen!lillan kom hem ledsen då en unge hade sparkat henne i ryggen!nu får det banne mig vara slut snart på detta.stora tösen sa att killen sa att det bara får vara utländska barn på gården och att svenska barn inte får vara där!*chockad*

jag och barnen gick ut,jag frågade vad ungen sysslade med och att man inte sparkar andra i ryggen.våra töser satt och gungade,tyvärr har flera barn runt 9-11 år börjar spela kula just vid gungorna.killen sa att han hade sparkat på gungan för att han ville spela kula.jag sa till honom att titta på deras åldersskillnad och att man inte gör så här.det finns en till stor sandlåda 2 meter bort som kan användas till att spela kula i.killen bad inte om förlåt fast jag sa till honom.han tyckte at han hade rätt till att sparka vår tös för att han skulle spela kula.de andra killarna sa oxå att de hade sett honom sparka vår tös i ryggen,men hade brydde sig inte.

nu är våra töser hemma då de inte vill vara ute.det är flera föräldrar som har blivit illa behandlade av både barn och vuxna på lekparken.de är ju rena rasisterna emellanåt.

ska bli så jäkla skönt att flytta från detta område.barnen ska kunna vara ute och leka utan att bli påhoppade,slagna,sparkade och få höra fula ord för att de är svenskar!
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-05-17 13:05:55 följande:
    wow han tog sig ur sängen...

ja funderar nästan på det men han blir så jädra grinig när ja kör upp han ur sängen å ja har hällre en trevlig man en kort stund än en grinig en lång stund... Sen kommer det ju inte va ja som kör upp han så då är det ju en annan sak
    haha han vågar nog inte ligga kvar,för arga gravida tjejer är farliga*skratt*
  • Familjetrollet

fy fan nu är jag så jävla arg att jag gråter.jäkla idioter!
    jag kollade nyss ut i fönstret och ser en unge som sparkar sand på tösens kanin.hör att vår tös gråter och två andra tjejer drar bort den elaka ungen.
    jag springer ner och ber ungen lägga av genast då jag är innerligt trött på hennes elakheter!
    samtidigt kommer hennes idiot till pappa och säger att jag inte får tillrättavisa hans unge!jag säger att jag har all rätt att säga åt hans unge när hon gång på gång är elak mot min tös.detta är samma ungskrälle som har "misshandlat" min tös och även kallat henne för hora och fulheter ett flertal gånger

är så jävla trött på detta nu,aldrig kan våra barn vara ute och få leka IFRED!!!!!
    pappan började hota med att polisanmäla mig för att jag satte stopp för jävelstygen denna unge håller på med!jag såg vad denna unge gjorde,men tydligen får man inte säga åt invandraungarna när de gör fel!jahapp nu är väll rasist igen?villket jag INTE är!men denna gård är banne bara för mycket nu

pappan påstår att våra barn är vänner,pyttsan våra barn vill inte vara i närheten av dessa ungar då de blir så kränkta av denna unge!

är så jävla trött nu på att våra barns KRÄNKS dagligen i lekparken!

• Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-05-17 19:42:55 följande:
    Ja vill me att hon ska komma snaaart men vågar inte hoppas ja är hellre sömnlös av den anledningen att hon håller mig vaken än att ja är sömnlös pga att det gör så ont i höfterna att ja inte kan ligga ner eller sitta upp heller för den delen..Går in i 39 idag ska ta en bild sen när ja smält pizzan lite
    åhh snart har ni er lilla flicka.
    Spännande!Nu är det städat här så nu vågar jag släppa in svärmor imorgon
    du får gärna fortsätta städa här,jag gav upp efter ha städat halva lyan.orkar inget numera känns det som.bara kaos om dagarna numera
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-05-17 21:59:48 följande:
    Ja bjuder på mina fina lår me Nu ska ja ta mig en varm dusch sen blire värktabletter å vetekudde i sängen framför en film...
    villen fin mage
    ang pilla på livmodertappen.bm gjorde det när jag väntade ebba.hon sa att tappen var mogen och att jag skulle föda inom kort.bm sa även att man får blödningar efter ha fått livmodertappen retad vid pillning

så fru T du kommer ha din tös i din famn inom kort.

vad ska ni hitta på idag?här funderar jag på om vi ska åka till busfabriken i eftermiddag så barnen får leka.sen ska det handlas färg och målas här hemma.så idag blir det fullt upp
  • Familjetrollet

halloj.jag har kollat med marayah ang denna tråd som går ut snart.vill nån starta upp en ny tråd?

Cia80 skrev 2009-05-18 08:30:16 följande:
    Ja, vilja har den här damen med Blir så arg när hon inte får göra som hon vill.
    barn är bra söta ibland när de inte får sin vilja igenom.hur gammal är din tös?
  • Familjetrollet
    Cia80 skrev 2009-05-18 08:38:44 följande:
    Hon är 10 månader, så hon har inte så jättemycket att säga till om
    i den åldern kan de då allt bli arga.inte så lätt alla gånger när barnet inte har lärt sig prata och kan göra sig förstått.

här funderar jag på att gå till centrum och handla lite.
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-05-18 08:46:54 följande:
    Ja jag ser också det som nåt väldigt positivt när barn säger ifårn och visar vad de vill. Man vill ju ha ett barn som kan ta för sig och inte baa sitter i ett hörn och säger ja och amen till allt och alla.Fru T: Hur känns det idag?
    jag kan bara hålla med kloka jenny.barn ska synas och höras.ett tyst barn mår ju inte bra.

hoppas det regnar lite mindre snart så man kan ta en promenad till centrum och handla nått gott att äta
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-05-18 09:12:39 följande:
    Exakt, jag skulle bli mer orolig om mina barn satt tysta i ett hörn.Åh vad gott! Jag skulle också vilja gå och handla men jag orkar inte nu. Ska ner till stan sen och köpa finbyxor till Lucas och se om jag hittar några även till Linus.
    då får du ha en bra dag på stan.här ska det letas avslutningskläder framöver till tösens skolavslutning.

vet nån vart man kan fylla på telia refilkort på nätet?på telias hemsida fungerar det inte just nu
  • Familjetrollet

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-05-18 11:09:18 följande:

Någon som vill komma hit imorgon kl.10 och leka med mig, Nathalie och skorpan08?
    jag skulle gära komma,men tyvärr kan jag inte då barnen slutar tidigt
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-05-18 09:31:57 följande:
    Tack! Detsamma.Hörrni tjejer, jag behöver hjälp.Vilken är finast?
    nr 2 är jättevacker
  • Familjetrollet
    Mandarin skrev 2009-05-18 11:42:11 följande:
    Vet ni var man kan få tag på filmen "Under ytan"? tror Liza Marklund är med i filmen...
    har du kollat med ginza?
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-05-18 11:51:23 följande:
    Ni ses ju så tidigt, då har vi knappt kommit upp
    du kan skatta dig lycklig som har sovmorgon.här vaknar jag jämt runt kl 6-7 numera.idag skulle jag kunna sova då jag inte sov så bra inatt.

jag tar gärna en eftermiddagsfika på fredag om nån vill haka på.nu ska jag bege mig ut och hämta tösen
  • Familjetrollet

mums här har jag och stora tösen ätit svenska jordgubbar med mjölk och socker.

Maria84 skrev 2009-05-18 12:05:13 följande:
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-05-18 11:57:06 följande:
    Japp, den har inte kommit upp ännu så de måste skära ut den. Och det skulle ta över en timme, känns mindre skoj att ligga där och gapa så länge! Det ska jag göra, vore jätteskoj att ses! Jodå det går sakta framåt, det måste ju på nåt sätt. Hur har ni det ?
    blir du inte sövd under ingreppet?
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-18 15:13:18 följande:

Diana är fortfarande inlaggd o kommer att vara tills bebisen föds, hon är uttråkad.Bebis kan komma när som helst, allt från 1 dag upp till 20.
    jag har inte pratat mer med henne.ska ringa/sms henne nån dag.just nu är det kaos här hemma

Fru T
    du lär ha fött din tös innan helgen kommer
  • Familjetrollet

här är man hemkommen från pizzerian.datorskrället har fått eget liv.trots att den har vart helt avstängd så har den gjort allt jättestort,stor bild och stora bokstäver.

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!