VI från Linköping Del 3!!!!
ush nu har man vart ute och sagt åt en unge igen!lillan kom hem ledsen då en unge hade sparkat henne i ryggen!nu får det banne mig vara slut snart på detta.stora tösen sa att killen sa att det bara får vara utländska barn på gården och att svenska barn inte får vara där!*chockad*
jag och barnen gick ut,jag frågade vad ungen sysslade med och att man inte sparkar andra i ryggen.våra töser satt och gungade,tyvärr har flera barn runt 9-11 år börjar spela kula just vid gungorna.killen sa att han hade sparkat på gungan för att han ville spela kula.jag sa till honom att titta på deras åldersskillnad och att man inte gör så här.det finns en till stor sandlåda 2 meter bort som kan användas till att spela kula i.killen bad inte om förlåt fast jag sa till honom.han tyckte at han hade rätt till att sparka vår tös för att han skulle spela kula.de andra killarna sa oxå att de hade sett honom sparka vår tös i ryggen,men hade brydde sig inte.
nu är våra töser hemma då de inte vill vara ute.det är flera föräldrar som har blivit illa behandlade av både barn och vuxna på lekparken.de är ju rena rasisterna emellanåt.
ska bli så jäkla skönt att flytta från detta område.barnen ska kunna vara ute och leka utan att bli påhoppade,slagna,sparkade och få höra fula ord för att de är svenskar!