Inlägg från: Prillan73 |Visa alla inlägg
  • Prillan73

Stambyte....

Blä....de har knappt börjat o jag e redan less på det här !
    Det ser ut som vi ska eller har flyttat !!
    Strortrollet har sin "säng" inne hos lilltrollet.....o det är inget stort rum.....

Vi skulle tömma hall,klädkammare o badrum.......o nånstans måste man ju göra av sakerna ! Så stortrollets rum agerar förråd...............

Det tar 8 veckor (ÅTTA) för själv stambytet....o tro nu inte att de börjar längst ner där vi bor utan nån heeeeelt annanstans !! Hit kommer de om ca 4 veckor..........

Bläääääääääääääääääääääääääääääääää

• Svar på tråden Stambyte....
  • Prillan73

Var på info-möte ikväll........det visade sig att vi har två stammar igenom vår lägenhet så det tar TIO veckor innan de är klara här.......................

• Prillan73

Jo,jag FÖRSÖKER verkligen tänka positivt !!
    Helkaklat,duschväggar,klinkers,handdukstork......
    Men det är jobbigt att BO på på en arbetsplats !

• Prillan73

Håhå jaja.............igår grävde de av våra telekablar !! Så jag hade inget internet förrän idag sent på eftermiddagen !!! *katastrof*

Dammigt är det ÖVERALLT fast de "bara" är i hallen änsålänge ! Bläääääääääääää

• Prillan73

Dizzi: STACKARS dig !!!! Men det blir ju fint sen.....men SEN känns låååååångt bort när de håller på.......

• Prillan73

Japp,nu har de borrat lite hål i taket....och sen hällt nån slags gegga i hålet som har runnit net hos oss...på vårt badrumsskåp o lådor (Tupperware),handdukar o lite så.......

Men det blir ju fint SEN.........

• Prillan73

Hur lång tid det tar verkar vara olika.....här tar det ca 8 veckor för de andra lägenheterna...10 för oss !
    Vet andra som gjort det på ca 4 veckor !

• Prillan73

Så där ja !!

Igår började de med vårt duschrum !! 8 veckor så ska det vara klart.............och om 8 veckor är det JULAFTON !!!!

Svar på tråden Stambyte....