• Licens To Kiss

Vi som är attraherad av samkönade.

Här är killar och tjejer välkomna. Alla som dras på ett eller annat sätt till samma kön som sig själv.

Jag är själv flata och min flickvän är odefinierad! {#lang_emotions_laughing}

Mamma Flata och Partner
  • Svar på tråden Vi som är attraherad av samkönade.
  • funfactory

Jag är bi. Bor tillsammans med min sambo (man) men letar efter en flickvän.

• Anonym (ledsen...)

Jag är också bi. Hur tänker ni som lever med en sambo och letar flickvän? Jag hade precis en date med en tjej idag som jag hade sett fram emot jättemycket. Hon har skrivit en hel massa jättesöta sms och och jag gått som på moln hela veckan. Vi har tittat på varandra i över ett halvår och nu har jag äntligen vågat fråga henne om hon ville träffas.

Idag så träffades vi och fikade och det slog en massa gnistor, men så berättar hon för mig att hon har en pojkvän som hon bor ihop med... som hon eg. sedan länge velat bryta med men inte kunnat.

Jag känner mig jätteledsen nu!!! Bara för att jag är bi så vill inte jag vara nåt skoj vid sidan av!!!!

Ni som har öppna/halvöppna förhållanden, hur tänker ni eg?? Tänker ni på att ni kan såra den andra parten som ni träffar. Det kan ju bli känslor...

• Anonym (???)

En fråga till några som vet lite bättre än jag! Är man Bi om man tänder på lesbiskt sex eller när en tjej blir slickad och så vidare?

• Licens To Kiss
    Anonym (???) skrev 2009-03-04 22:24:13 följande:
    En fråga till några som vet lite bättre än jag! Är man Bi om man tänder på lesbiskt sex eller när en tjej blir slickad och så vidare?
    De behöver du inte vara. Känns tycker jag irl umgänge med en annan kvinna för och veta.
  • Licens To Kiss
    Anonym (???) skrev 2009-03-04 22:24:13 följande:
    Känns som irl umgänge behövs...
  • Licens To Kiss

Härligt att ni hitta hit!!
    Tycker tråden jag skapade förut var orättvis men nu finns den här och jag hoppas den överlever så de blir en till tråd.

• loud silence

hejsan...

jag är bi och jag är gift med en underbar man...

Anonym (ledsen...) skrev 2009-03-04 22:13:34 följande:

Jag är också bi. Hur tänker ni som lever med en sambo och letar flickvän? Jag hade precis en date med en tjej idag som jag hade sett fram emot jättemycket. Hon har skrivit en hel massa jättesöta sms och och jag gått som på moln hela veckan. Vi har tittat på varandra i över ett halvår och nu har jag äntligen vågat fråga henne om hon ville träffas. Idag så träffades vi och fikade och det slog en massa gnistor, men så berättar hon för mig att hon har en pojkvän som hon bor ihop med... som hon eg. sedan länge velat bryta med men inte kunnat. Jag känner mig jätteledsen nu!!! Bara för att jag är bi så vill inte jag vara nåt skoj vid sidan av!!!! Ni som har öppna/halvöppna förhållanden, hur tänker ni eg?? Tänker ni på att ni kan såra den andra parten som ni träffar. Det kan ju bli känslor...
    jag kan ju bara svara för mig själv, men jag tycker att det är jätteviktigt att alla inblandade ska vara helt införstådda med hur det ligger till..

min man vill veta vad som händer, och om jag träffar någon talar jag om att jag är gift och inte tänker lämna honom.

jag har inte haft något förhållande med en kvinna sen jag träffade mannen, bara kortare möten.

om det är ok för kvinnan så är min man gärna med på ett hörn om han får

alla möten är olika, och därför är en öppen kommunikation det allra viktigaste.
  • Anonym (???)

Okej så du menar att jag ska prova att ha sex med en tjej i verkligheten för att veta?

Svar på tråden Vi som är attraherad av samkönade.