• Licens To Kiss

Vi som är attraherad av samkönade.

Här är killar och tjejer välkomna. Alla som dras på ett eller annat sätt till samma kön som sig själv.

Jag är själv flata och min flickvän är odefinierad! {#lang_emotions_laughing}

Mamma Flata och Partner
  • Svar på tråden Vi som är attraherad av samkönade.
  • Licens To Kiss

mmmm de är lite nice. Poppis bland tjejerna har jag märkt. Ger en skönare känsla med piercingen. Hm, undra hur de är och bli slickad av en tjej som har piercad tunga. Har bara råhånglat.

• Granathjönsson

Då jag gärna delar med mig o e snuskig säger jag de e
    SJUKT NAJS :D

• Licens To Kiss
    Granathjönsson skrev 2009-04-23 17:09:39 följande:
    Då jag gärna delar med mig o e snuskig säger jag de e SJUKT NAJS :D
    Tjejen MÅSTE skaffa piercing i tungan.
    Ovanligt att folk piercar sig där eller är det bara jag som har träffat mest tjejer utan?!
  • Granathjönsson

hmm jag vet inte har själv bara i bröstvårta och i navel
    men jaa är väll inte jätte vandligt

ja du får tjata på henne :D

• Licens To Kiss

Singel. Blir och ragga nån med piercing. 

• linjes

Hoppar in här då,jag är bisexuell och gift med en man och vi har ett öppet äktenskap

• Licens To Kiss
    linjes skrev 2009-04-26 13:30:21 följande:
    Hoppar in här då,jag är bisexuell och gift med en man och vi har ett öppet äktenskap
    Jaså?
  • linjes
    Himmelkropp skrev 2009-04-26 14:57:39 följande:
    Yes
  • lilljarven

Jag trodde att jag var hetero tills jag hux flux hade sex med en kompis som numera är min flickvän. Det var det bästa jag någonsin har gjort, och det bästa sexet jag har haft!

Så jag är alltså bi. En såndär som tror mer på att det är personen man blir kär i, inte könet. :)

• Licens To Kiss
    lilljarven skrev 2009-04-29 18:01:47 följande:
    Jag trodde att jag var hetero tills jag hux flux hade sex med en kompis som numera är min flickvän. Det var det bästa jag någonsin har gjort, och det bästa sexet jag har haft! Så jag är alltså bi. En såndär som tror mer på att det är personen man blir kär i, inte könet. :)
    Hej!
    Trevlig "komma ut" grej. Välkommen!
Svar på tråden Vi som är attraherad av samkönade.