Vi som är attraherad av samkönade.
Här är killar och tjejer välkomna. Alla som dras på ett eller annat sätt till samma kön som sig själv.
Jag är själv flata och min flickvän är odefinierad! 
Här är killar och tjejer välkomna. Alla som dras på ett eller annat sätt till samma kön som sig själv.
Jag är själv flata och min flickvän är odefinierad! 
loud silence skrev 2009-03-05 09:13:46 följande:
Är bi o lever i ett äktenskap med en man sedan 8år, under dessa åren har jag ej haft kontakt med tjejer men börjar nu känna lite för att få hångla lite med en tjej igen, (oj så det lät fjortit). Hi,hi.
Lite jobbit då man inte vet hur man ska gå tillväga.
Mannen o jag har pratat om det men då har det väl varit mer som en rolig grej att jag tog hem en tjej o han fick titta på, men mina känslor har bärjat ändras nu o é grymt sugen på lite hångel, usch på mig vad jag é ful......
hej, till dig biboy som går bakom ryggen på din sambo - vad skulle hända om hon kom på dig?
I natt rasade hela mitt liv när jag fick se en mailkonversation mellan min man och ett hetero- par, de har tydligen haft sex flera gånger, senast i fredags. Vi har varit ihop i 10 år, har barn och gick så sent som för ett år sedan på familjerådgivning då jag hittade mail från andra män. Han svor på att inget hänt och att det aldrig skulle kunna hända något, och jag trodde honom.
Sanningen kommer alltid fram och det är faan så mycket surare när det pågått länge. Tycker du ska berätta för din sambo!
Så kan hon själv välja hur hon vill ha det. Kan tillägga att det är sveket som är det värsta, inte att han varit med en man, då är det faktiskt värre att han knullat en annan kvinna.
Anonym (kaos) skrev 2009-04-05 07:34:39 följande:
Då hoppar väl jag in här då också.
Kallar mig bi men för mig är det en ganska suddig gräns. Vissa dagar är det bara killar som gäller, andra dagar är det tjejer och vissa dagar spelar det ingen roll så länge jag får ligga. Haha..
Jag har varit kär i både killar och tjejer tidigare (tror jag i alla fall) men jag är osäker på om jag vill leva i en relation, om jag blir kär osv så det kan vi väl lämna därhän så länge.
Ja, det var bara det jag hade att säga egentligen.
Hejsan hoppar in :D
är själv en bi tjej....
standar frasen är
"bara för man gillar choklad glass behöver man inte utesluta vanilj"
Hej, jag är relativt bi. Har aldrig haft sex med en tjej men varit hemligt förälskad i flera. Vet inte om jag skulle våga satsa på ett förhållande med en tjej, om chansen visade sig, så länge samhället ser ut som det gör. Antagligen inte...
Anonym (Biboy) skrev 2009-03-19 00:16:10 följande:
Jag gick förbi en smyckesaffär idag. De fanns piercingar till tungan och på "platta" kulan var det pridefärgerna och tjejtecknet. De var de enda som kom i leveransen och den har jag i tungan nu ![]()

ee himmelkropp vad HET!!!
ska snart iväg o spela boll springa runt o tacklas med andra tjejer
oxå het :D