Inlägg från: carita1974 |Visa alla inlägg
  • carita1974

vuxna med adhd add as

carita1974 skrev 2009-03-01 14:30:52 följande:
    Hej hej tjejer!Åå..är så trött.....nu hjälper inga tabletter i världen...vecka 9 är sportlov här..ok...är ni med...dåren med stort D ringer...Han pratar med pojkarna och sen med mej och säger att han vill ha pojkarna över sportlovet...mmm....ok säger jag...varför inte..det jag inte vet är att han lovat min snart 6 åriga son att han ska få komma dit...över hela sportlovet...han skryter på dagis om det...men vad händer...??Måndag går.....tisdag går...onsdag går....torsdag går...fredag går...lördag går...och nu är det söndag...sista dagen på sportlovet...och dåren med stort D har än inte hört av sig...äldsta sonen är skitbråkig och arg...GISSA VARFÖR?!*GAAAAAAH* Det typiska är att det är inte första gången...blir så himla arg....vem blir the bad guy nu då???JO JAG.....*GRRR*Är så förbannad nu så jag går upp i atomer...hade JAG ringt han...då hade det hetat att jag tjata..när han väl kommer att höra av sig..då kommer det bli: varför ringde du inte och fråga då?Men hallå?Är det mitt ansvar att han...PAPPAN...håller kontakten med SINA BARN?Sorry för dom stora versalerna...men jag är så arg så jag kokar...maila han ett rätt snällt meil och frågade...men inte ett enda svar...Stackar min son säger jag...som inte bara är son till den där..utan har funktions hinder.....aa..vad säger man....37 år gammal ska han vara...?!
    Finns det fler med fäder som denna...???Kram
  • carita1974
    Himmelkropp skrev 2009-03-02 14:27:22 följande:
    18:e Mars börjar min utredning!!
    Dagen innan min dotter blir 1 år....hennes resa började för visso redan den 18:e
  • carita1974
    Himmelkropp skrev 2009-03-02 19:01:02 följande:
    Hej!Hur går de för dig?
    Mm...Jobbigt...det blir så rörigt i huvudet när det blir så här...J blir bråkigare och trotsigare när dessa episoder händer...och då spelar det ingen roll hur mycket piller jag stoppar i mig...*suck*
    Just nu har jag hamnat i en jädra svacka...måste ta mej upp...men det är svårt...är lite nere under vintern och sen händer dessa kollisioner och utredn. med pojken...det blir lite mycket...Hoppas på att allt blir ok snart...
  • carita1974
    Himmelkropp skrev 2009-03-03 12:44:34 följande:
    Din son utreds nu? hur lång tid har dom sagt att de tar för han? Har han långt kvar?
    Nej...och det är oxå en av som saker som gör saken outhärtdligt...han är mitt upp i 6 års trots..."lilla tonåren" som den kallas..plus sitt handikapp...Han blir ju 6 år nu i Juli...hoppas på att vi hinner få den innan sexårs....Dom har gett mej uppskattnings papper och pratat med mej ett par ggr..men någon riktigt utredn. är inte gjord på han.
    Kram Kram
  • carita1974
    Himmelkropp skrev 2009-03-03 13:12:02 följande:
    Men de är på g med utredning? Han står i kö? Viktigt att han blir utredd innan skolan börjar.
    Jo precis...vill ju bara att han får hjälpen innan sex års...och innan första klass...annars kanske han får det lika tufft som jag och börjar tycka illa om skolan... och det vill jag absolut inte....Kram
  • carita1974
    Himmelkropp skrev 2009-03-06 11:56:46 följande:
    Jag ser inga likheter men hon får stanna om hon vill
    Hur gör du den där gubben??? :-/ ???
  • carita1974
    Kaxelina skrev 2009-03-06 15:31:33 följande:
    Jag tror att man måste ha plus för såna saker.
    Nej...kan göra smilys... osv osv
  • carita1974

Hörrö himmelkropp...hur gör du den där gubben nu rå
    Nyfiken...kan göra typ 4-5 st...men inte den där...kan du göra fler???Kram på du

• carita1974

Ops...såg ej att du svarat...pinsamt....Kram

Svar på tråden vuxna med adhd add as