tristania skrev 2009-04-11 20:37:00 följande:
Jag har drabbats av vårdepp Jag drabbas varje år, har även höstdepp Det är ett helvete.
Usch...så blir jag på hösten!!!
Kaldorei skrev 2009-04-11 20:52:39 följande:
Jag mår sämre på hösten å vintern jag. våren och sommaren då lyser jag upp som en tok!
Samma här!!!
ensamhemma skrev 2009-04-12 10:23:02 följande:
vad roligt att höra att det går bra o att du mår bra o får saker oting gjorda,,,,skicka över lite motivation till mig med hihihi.jag tror oxå att vädret gör att man blir mer uppåt och positiv.
ensamhemma skrev 2009-04-12 10:26:17 följande:
då är det för mig med,när solen och värmen kommer så blir jag som förbytt...en glad aktiv människa.men så fort höstrusket kommer faller jag som en sten....har många ggr funderat på att göra som björnarna och gå i ide....he he
O jaaa....!!!
Fjärilen72 skrev 2009-04-12 12:59:53 följande:
Skulle ni bli sura om någon skämtade om ADHD/ADD, AS osv i allmänhet? Skulle ni bli sura om någon skämtade om ert egna beteende? (Typ "du gör si eller så pga din AS", "Sådär säger du bara pga din ADHD osv)Skulle ni bli sura om det var någon med samma diagnos som skämtade om eran diagnos/beteende? Om det var någon med en annan diagnos då? (Typ någon med AS skämtar om din ADD)Hur långt kan man gå när man skämtar? Vad skulle ni tycka var okej? Funderar seriöst på att skapa en högst ironisk tråd i "Sandlådan" eller nått för att bli av med mina "aggressioner".
Många kan ju slänga ur sig..."sluta dampa dej" "...eller kolla på den där...måste ju ha damp..."
Sånt kan jag reta mej på...det är som förr...när folk använde ordet CP....ordet använd fel...lika frågor som hur beter jag mej med en som har adhd tex...
*DÖÖH*
Vi är väl inga freaks heller...var som vanligt...vi är av kött o blod