Inlägg från: Anonym (ADHD?!!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ADHD?!!)

vuxna med adhd add as

Nån mer än jag som hatar nya FL? Erkänn att det är ju så rörigt och jobbiga små bokstäver och lysande färger så man får ju för fan damp av hela datorn.

• Anonym (ADHD?!!)

Hallå jag tror jag slänger in min damp-kappa och lämnar in för gott!! Det suger verkligen idag, vill ha spänning,äventyr och träffa nya människor och leva som en tonåring och bara ligga och kräkas i en gränd

• Anonym (ADHD?!!)

hej alla
    jag har inte hängt med i tråden alls det sista, för så kaotiskt som jag har haft det så är det ett under att jag lever. Jag beundrar iallafall mig själv att jag stått ut,men vi med adhd är ju starka och uthålliga & klarar oss utmärkt bra tydligen. Fast vi går ju genom livet med stormsteg och kaos runt oss hela tiden och möter nya utmaningar jämt. Att vi orkar, jag iallafall. och ingen hjälp finns att få så varför få en diagnos för undrar jag?

• Anonym (ADHD?!!)

hej tråden
    jag kikar ju in ibland eftersom jag inte ha ro till att sitta här
    jag måste bara få veta om ni som har ADHD kör på på högvarv ett tag och är totalt flippade av glädje och rus för att sedan åka rätt ner i ett hål och lägga all kraft och energi på något som sårat er?? jag åker ner i ett hål ibland som tex idag, då jag känner att alla ljuger för mig, är falska emot mig och försöker sabba det för mig. men jag vet ju inte alls om det är så här eller om det är jag som känner så. men fan vad arg jag varit. alla dessa känsloutbortt har kostat mig en hel del här hemma, både telefon,mobil och nästan en Tv.

• Anonym (ADHD?!!)

jag jobbar som massör och gympaledare. Det är det enda som passat mig eftersom jag inte kan vara stilla. jag är enormt aktiv. innan dess så har jag bara såsat bort mitt liv pga rädsla,ångest,depresion,social fobi mm. Mig satte dom på Samhall som en idiot när jag inte ville jobba. och där var bara dårar och jag såklart med min adhd, fast dt visste jag inte då. snacka om att bli idiotförklarad. kunde dom inte gjort en utredning då så dom vetat vad det var då för nått kan man ju tycka. Fast det var ju 15 år sen

• Anonym (ADHD?!!)

jag är 34 men känner mig som 15   har du fått diagnos adhd?
    jag har nog ADHD*900000  på gott och ont. hehehe.....

• Anonym (ADHD?!!)

är det många av er med adhd som alltid bär på tankar som är jobbiga? jag har alltid något att angagerra mig i som tar för mycket energi och kraft. idag är det en väldigt retlig kollega som suger ut mig totalt.

• Anonym (ADHD?!!)

HJÄÄÄÄÄLP!!!!!!!
    jag har tappat humöret totalt och mitt tålamod är helt slut. jag hatar myndigheter och bråkar med dom varje dag. jag tycker folk är alldeles för långsamma och mesiga. dessa samtal med alla tröga myndigheter som sitter och bara är tafatta har kostat mig mobiltelefonen och hemtelefonen och massa andra saker. jag får sånna utbrott så jag vet fan snart inte vad jag ska göra. Det är alldeles för krånglig för mig att ha med dessa människor att göra. jag VET att dom bara jävlas med mig hela tiden, jag skulle vilja ha ihjäl dom allvarligt!!!!!!!!!! Dom ska vara glada för att dom sitter i annan ort, jag med för den delen. Har bråkat med facket för jag ska byta fack, sen januari. har skickat in papper i 3 omgångar och idag säger dom samma sak som alltid: tyvärr vi har inte fått några papper så vi skickar hem igen till dig så får du försöka. Dom vet ju att jag spyr rätt ut på dom, dom kan ju mina utbrott men för fan, ska jag ligga och betala dubbla fackavgifter och a-kassor för dom inte kan göra sitt jobb??????? räcker det inte att man har fullt upp med sitt eget heltidsjobb utan man ska passa deras telefontider och alla papper hela jävla året oxå?? jag blir vansinnig{#lang_emotions_demon} Jag finner inga ord längre, nu är det nävarna som gäller. hela samhället har gått för långt och jag får bara åka med helt maktlös som vanligt. hela vården och allt annat är förjävlligt.
    nån mer som håller med?

• Anonym (ADHD?!!)

inte ens här blev man tagen på allvar Det är tragiskt....

• Anonym (ADHD?!!)
    Ysta skrev 2009-04-21 10:59:42 följande:
    Anonym (ADHD?!!) skrev 2009-04-21 10:28:17 följande: Jag känner igen mig i det du skriver... Jag får världens vansinnesutbrott vissa dagar. Det behövs inte mkt för att jag ska svänga från glad till arg på nån sekund bara... Oftast så är det soc, försäkringskassan, arbetsförmedlingen eller vården som jag blir vansinnig på.Vissa dagar går det hur bra som helst att kontakta såna där ställen och jag har världens tålamod, men andra dagar så har jag 3 mm stubin som brinner sekundsnabbt om det strular. Jag har ju inte fått någon diagnos ännu så jag vet ju inte om mina utbrott beror på det eller något annat, men som sagt känner igen mig lite i det du skriver.
    jag har inte heller fått nån diagnos än, bara muntilg. stått i kö 1 år. och bara det gör mig galen. det är livsfarligt att lova mig saker för jag bli psykopat. som du säger så kan man ha bra dagar då man är översocial och förstår allt och alla. men när det gått för långt så blir jag tvärtom. när ska du utredas?
Svar på tråden vuxna med adhd add as