• Ysta

vuxna med adhd add as

Anonym (ADHD?!!) skrev 2009-04-17 22:05:00 följande:

jag jobbar som massör och gympaledare. Det är det enda som passat mig eftersom jag inte kan vara stilla. jag är enormt aktiv. innan dess så har jag bara såsat bort mitt liv pga rädsla,ångest,depresion,social fobi mm. Mig satte dom på Samhall som en idiot när jag inte ville jobba. och där var bara dårar och jag såklart med min adhd, fast dt visste jag inte då. snacka om att bli idiotförklarad. kunde dom inte gjort en utredning då så dom vetat vad det var då för nått kan man ju tycka. Fast det var ju 15 år sen
    Ja hade jag inte haft problem med ryggen och lederna så hade jag gärna jobbat inom nånting där man är aktiv som tex idrott
    Men vad tusan jag är "bara" 30 år, inte vet jag vad jag vill bli när jag blir stor
  • Ysta

Anonym (ADHD?!!) skrev 2009-04-17 22:20:41 följande:

jag är 34 men känner mig som 15   har du fått diagnos adhd? jag har nog ADHD*900000  på gott och ont. hehehe.....
    Jag har fått NPF med perceptionsstörning, minnesproblematik och diverse annat... Väntar på utredning om ADHD men det är mycket troligt att jag har det också. Jag ommer nog aldrig bli vuxen... Min kille som är 26 år är mycket mer mogen än vad jag är.
  • Ysta

Nej jag har faktiskt aldrig tänkt på att ta kvitton på det!! Går det att ordna sådant i efterhand så man får frikort? Fast antagligen inte... Jag har så dålig koll på såna saker.

• Ysta

Åh vad bra! Då ska jag absolut ta och kolla upp det på måndag... Jag har också tandvård till sjukvårdstaxa så betalar bara 150 kr per besök där så det ska jag också ta kvitton på. Eftersom jag har problem med minnet så fastnar inte såna här saker i mitt huvud men nu ska jag allt ta och skriva ner det

• Ysta
    Fjärilen72 skrev 2009-04-18 00:24:45 följande: