Inlägg från: HellviHumle |Visa alla inlägg
  • HellviHumle

vuxna med adhd add as

Aquagreen skrev 2009-04-22 15:05:40 följande:
    Hemmelkropp - Hann inte skriva färdigt jag är som sagt likadan. Det är inget jag gör medvetet o trots att ngn påtalar att de tar illa upp el blir arg såär det som att det rinner av mig o jag rycker på axlarna, JAG kan till o med bli upprörd på personen som blev arg på mig från första början, helt knasigt.
    Känner igen alltför väl!
  • HellviHumle
    Fjärilen72 skrev 2009-04-22 23:31:06 följande:
    OBS! Varnar dom med "äcklemagar" för mitt inlägg! OBS! Damn it! Alldeles för mycket som hoppar runt i mitt huvud just nu så förlåt att jag inte är riktigt deltagande i diskussionerna. Först och främst så har jag trassel med både mobiltelefon och operatör. Ska jag byta? Ska jag inte byta? VAr ska jag få pengarna ifrån? mm m. Men det som får mig att må sämst just nu är nämnligen att jag har börjat spy blod igen. En gång igår eftermiddag och en gång inatt. Kunde inte sova på hela natten mot onsdag eftersom jag kallsvettades och mådde illa. Fick till slut i mig en sömntablett på morgonkvisten och efter det så däckade jag totalt, nästa sak jag kommer ihåg är att jag vaknar och klockan är 22:30. Vet inte om jag kommer kunna sova inatt eller hur aktiv jag kommer vara den närmaste tiden men jag kommer tillbaka, det kan jag nästan lova.
    Du har inte funderat på att kolla upp saken?Det skulle kunna vara ett magsår som blöder ibland, om det är blod. Spyor kan se ut som blod utan att det är det.
  • HellviHumle
    Fjärilen72 skrev 2009-04-23 00:05:49 följande:
    Jag är till 99% säker på att det är blod. Ska iväg till läkaren direkt imorgon bitti. Detta har hänt mig förut men då har det alltid gått över till dagen efter men det har det ju inte gjort den här gången så jag avvaktar under natten så får vi se vad läkaren säger imorgon.
    Försök att få remiss till endoskopi. Det är inte särskilt skojigt men uthärdligt. Framförallt så kan de ju se om det är några dåligheter därnere.
  • HellviHumle
    Himmelkropp skrev 2009-04-23 13:49:56 följande:
    HH, Cool bild på din press.
    Tack!
    Min nya "Icke Guide"-look.
  • HellviHumle
    ensamhemma skrev 2009-04-23 15:57:24 följande:
    jag blir fan inte av med exet,han har varit här nu 2 ggr bakom dörren o bedyrar sin kärlek o trohet till mig..blääää jag snea ur i trappuppgången och spöa han. han får fan ta o ge sig nångång,...det borde stå en skyllt på hans rygg...JAG ÄR EN KVINNOMISSHANDLARE....jag bryter ner er tjejer psykiskt först sen får ni spö...varför finns det inga varningskyltar på såna män??? det bara brast för mig när jag såg han i porten,,,har inte slagit nån sen tonåren men nu hände det,,,,jag fick en blackout...usch varför gjorde jag så? nu e jag inte fan bättre än han. jag e helt dum i huvudet ju.
    Om det hänt långt tidigare så kanske han hade slutat misshandla tjejer. Jag vill inte försvara att du slog honom men det är ju fullt förståeligt. Försök att inte lasta dig alltför mycket.
    Kram
  • HellviHumle

Anonym (fia) skrev 2009-04-23 19:27:20 följande:

va roligt! jag med faktiskt, har grävt ett litet potatisland, kom äntligen på hur man gör för att få det fyrkantigt. Eller någolunda fyrkantigt, egentligen blev det mer som en romb, men det ska väl funka ändå hoppas jag.
    Jag tror inte potatisen bryr sig särskilt mycket!
  • HellviHumle
    Ysta skrev 2009-04-23 22:07:48 följande:
    Det är en lång historia men min farfar har långt framskriden cancer och de vet inte hur länge han har kvar... Han bor i lägenhet tillsammans med min farmor 25 mil från mig. Han mår verkligen inte bra alls, han har gått ner runt 30 kg i vikt sen jul och han sover 20 timmar av dygnet. Han har ramlat flera gånger för att han är för svag för att gå. Och nu ringer mina föräldrar idag vid 19 och säger att han har ramlat igen, på toaletten och slagit hål i huvudet så de var på akuten med honom, igen. Jag orkar inte med detta också nu... Har så mkt annat kring mig och jag orkar bara inte med allt. Dessutom är inte min kille direkt förstående när jag är ledsen utan tycker bara att jag är jobbig och han vill inte ens prata med mig fst jag inte har nån annan... Ville inte ens prata om nåt speciellt, bara prata en stund rent allmänt för att tänka på nåt annat men då blir han sur och säger att han vill inte prata med mig. Mina föräldrar ringde alldeles just igen och sa att han är inlagd på sjukhus igen min farfar och sen får vi se om han får komma hem i helgen eller vad som händer. Känner mig så jävla maktlös som ingenting kan göra!!
    *kramar om*
  • HellviHumle

Anonym (fia) skrev 2009-04-24 12:21:27 följande:

o vilken lättnad att höra, jag trodde potatisar var sådär känsliga o lättstötta så det känns bra nu när jag vet att de förmodligen inte bryr sig om vinklen på fåran. tack!
  • HellviHumle
    Himmelkropp skrev 2009-04-26 20:51:57 följande:
    Jag kan inte skriva privat på en vecka. Jag har skrivit nåt dumt igen.
    Aja baja!!!
  • HellviHumle
    Himmelkropp skrev 2009-04-26 20:58:26 följande:
    Mmm tillsägelse. Får jag ofta. Hur många får man innan man åker ut? Vet du?
    Rätt många. Du får varningar innan du åker ut. Minst tre stycken. När du fått tre börjar de snegla på dina förehavanden. En till och det blir lite krisartat. Man kan åka ut redan efter tre stycken. Sedan beror det lite på om varningarna är utspridda i tiden, om de kommer för samma sak eller inte osv. Har du ingen varning så är det lugnt.
Svar på tråden vuxna med adhd add as