Ysta skrev 2009-05-13 20:55:52 följande:
Hela mitt liv är ett stor kaos just nu.. Minsta lilla grej som händer nu och jag kommer att bryta ihop totalt och då är det kört. Orkar verkligen inget mer nu. Lägenheten ser förjävlig ut, det är skitit, grisigt, stökigt, grejer överallt och jag får panik. Får nycklarna till nya lägenheten imorrn och imorrnkväll kommer killen hit och ska hjälpa mig att flytta lite smågrejer sen på fredag så ska vi flytta alla möbler och sådant. Jag är en person som verkligen inte klarar av stora förändringar och vad kan man kalla detta?!Dessutom har jag fortfarande inte fått nån kallelse till psykiatrin trots att jag väntat över tre månader (vårdgarantin).
jag ringde vårdgarantin efter tre månader sen fick jag vänta en månad till tills jag fick börja min utredning,hade jag inte ringt så skulle jag förmodligen fortfarande vänta på att bli kallad,så ring dom för då går det snabbare.
jag tycker oxå det e skitjobbigt med stora förändringar allrahelst flytt när allt bara känns kaotiskt runt en men tänk att det är bara övergående,snart har du ett nytt hem som du kan inreda och pyssla med,,,det är härligt att få bo in sig i nåt nytt.
hoppas det känns lite bättre när du får nycklarna till nya lägenheten för då blir ju flytten mer konkret o då kanske du börjar tänka lite mer positivt.....
jag tycker du är stark som klarat av allt runt dig just nu.....kram