Inlägg från: Licens To Kiss |Visa alla inlägg
  • Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

Aquagreen skrev 2009-04-02 21:31:22 följande:
    Ah okej, har oxå gjort de, bra att de utesluter vissa skador i skalle o hjärna.
    Var de läskigt och ligga där inne? Fick du göra de samband med utredningen?
  • Licens To Kiss
    Aquagreen skrev 2009-04-02 21:53:39 följande:
    EEG', är inga problem förutom att man blir trött, DM upplevde jag lite obehaglig men då har jag svårt för trånga utrymmen så. Har även gort en magnetröntgen o det är läskigt, då ligger man inne i maskinen helt de gör man inte på en DM. Gjort de i samband med utr för 13 år sen, som jag iofs fick veta igår int evar en ADHD utr för de gjorde dom aldrig (vilket jag trodde dom gjort)
    Vad gjorde du för utredning för 13 år sen?
  • Licens To Kiss
    Aquagreen skrev 2009-04-02 22:20:01 följande:
    Jag trodde o har trott fram tills nu att de gjorde en ADHD utr men de gjorde de aldrig utan de var någon typ av personlighetsstörnings bla bla bla.
    Va konstigt! Fick du diagnose borderline?
  • Licens To Kiss
    Anonym (Lovisa) skrev 2009-04-02 22:31:37 följande:
    Tack för alla svar... Trodde att ni här kanske skulle ha lite förståelse.... Trist, inte så välkommen då antar jag.
    Hej!
    Jag har läst ditt inlägg och ingenting tyder på adhd. Ta kontakt med psykvården och säg att du vill göra en adhd-utredning. Du kanske kan få göra testet som är ingång till själva utredningen så kan dom se om de är nåt dom vill göra på dig elelr inte.
  • Licens To Kiss

Anonym Lovisa, du verkar inte må så där jätte bra. Låter väldigt deprimerad. Vore jag dig skulle jag ta kontakt med psykvården.

• Licens To Kiss

Ibland känner jag mig påhoppad av folk som tycker att dom har adhd för de är självklart men sen så visar de sig att den personen inte alls har några som helst "symtom" på adhd när det kommer fram hur livet funkar. Varför gör man så?? Jag kanske inte vill svara, jag kanske inte kan svara ja men då kommer de oftast ett långt surt inlägg.

• Licens To Kiss
    Felicia6 skrev 2009-04-03 12:01:19 följande:
    Fast samtidigt så kan det ju faktiskt vara så att dom har adhd lr dylikt i slutändan ändå men aldrig kollar upp det eftersom dom får svar här att dom nog inte har det. Jag är en sån som folk inte tycker verkar ha adhd men nu har jag ju troligtvis det ändå. Tur att jag inte lyssnade på andra utan gick ändå och krävde ett test. Och det är folk med adhd också som säger att jag inte har stämt in på det och att jag inte har adhd. Man kanske inte ska vara för snabb att döma andra bara för man råkar ha diagnosen själv. Det ser helt olika ut för olika personer även om alla har samma diagnos
    Självklart men då har dom som frågat inte varit helt ärliga. Det finns ju kriterier som vi ska uppnå. Jag ser inte jag nåt utav de då hänvisar jag till psykvården.

Jag tycker inte att folk kan klampa in här och bli griniga över att inte få svar. Får inte jag ett svar direkt då har jag glömt bort de och inget och sura över. Okej, alla är inte osm mig. Inte konstigt att jag känner mig osm en utomjording.
  • Licens To Kiss
    Felicia6 skrev 2009-04-03 12:25:46 följande:
    Nej du har rätt. Alla är inte som du. Alla är vi olika och beter oss olika. Och om jag inte missminner mig så kan det var ett symtom att man blir grinig/arg/lättstött osv om man har adhd och därför kanske man får försöka ta ett djupt andetag om man tycker någon låter grinig i ett inlägg. Och inte helt ärliga är lite dumt att säga eftersom man oftast inte ens vet vad som ingår. Det är först då jag nästan är klar med utredningen som pusselbitar åker på plats och jag förstår att vissa saker har med adhd att göra. Saker som jag trodde var "Normala" innan eftersom jag aldrig fått någon anledning till att tvivla.
    Är du hyperaktiv?
  • Licens To Kiss
    Felicia6 skrev 2009-04-03 12:32:35 följande:
    Inte utåt. Vad har det med våran diskussion att göra?
    Nyfiken!
  • Licens To Kiss

Jag är hyper i kropp och huve. De syns utåt sätt.

Svar på tråden vuxna med adhd add as