De finns i mina journal anteckningar med mitt minne, men de är förklaring till all överaktivitet i min hjärna som då av naturliga själ kan slå ut om de blir för mkt där uppe i hjärnkontoret. men ska ev göra ett test hos dr med minnes test då jag glömmer så mktHellviHumle skrev 2009-03-05 11:49:23 följande:
Haha, jag bara slängde fram det. Det var på tal om minnet i flera inlägg.
Aquagreen skrev 2009-03-05 11:14:37 följande:Det kanske är så, kändes bara så konstigt, att jag förträngt el vart med om trauman.Pratade nyss med Neuropsyk, det var inte 13 mars jag skulle börja utr utan 1 april kl 13 så min läkare måste ha läst slarvigt, hon jag pratade med var otroligt trevlig o hjälpsam, sa direkt jag ringde att jag har svårt för samtal så hon beärttade vad som kommer hända första samtalet o att jag ska bli hjälp, kändes skönt att höra.Hur mår alla idag? jag började dagen med att tjafsa med sambon o känner mig irriterad, ledsen o SÅ ensam.Han har börjat komma med pikar nu när vi bråkar typ"ja men du kan ju fortsätta att göra inget alls" osv, jag blir ARG o ledsen.
jag tror man även förtränger mycket om man vart med om jobbiga saker, medans för mig sitter vissa kvar så hårt som om de vore nutid. /men suck, vad jobbigt de var ytterligare dagar kvar till din utredning. ibland behöver man ringa dit igen och som jag uttrycker mig till mig själv "dum förklarar mig" att nu är de så att jag har svårt att förstå och önskar att du hjälper mig, alt. kopplar mig till någon som är kunnig och insatt i vad som komma skall med min utredning.. (wee hoppas du tog mig rätt, att de är så som jag puschar, säger till mig själv o gör då vissa personer i tele/öga mot öga inte kan förkalra o hjälpa mig.. )
Hoppas ni blir sams snart igen o kan reda upp det. alltid jobbigt o tjaffs o bråk.. Genom ge pikar att "fortsätta att inte göra något alls" den meningen ordet är för mig så kränkande, så de som säger de till mig idag, blir det ord i från, mig eller dum förklara dem, om vilken interligens nivå dem ligger på som inte kan se/försöka förstå att man gör så gott som man kan.
idag är jag deppad och fruktansvärt trött. vart hos psykolog o pratat om bla min barndom.. usch usch tårar... ska snart hämta mitt barn på dagis, sen iväg på barnrytmik, sen laga middag o äta sen kommer 2 hem o de blir möte. sen på kvällen är de föräldra möte. men ja orkar egentligen inte och vet inte var min kraft ska ta vägen. Dottern ville gå tilldagis idag fast hon har öroninflammaion, går på antibiotika 3ggrom dag. ingen feber idag.
och sitter nu o kommer på att jag har för bövelen glömt att äta FRUKOST!!!!!
1 päron har ja visserligen fått i mig.
Här blåser de som bara den, små duggar grått o jävligt ute. lika grått som det är här inne på fl.
Nya FL.s sida är som en sjuk(talar om mitt egna mående) där allt är svart eller vitt, knappt något i grå son. men för att inte lägga så mkt hat k'nslor så är mycket i grå zonen hos mig.. får försöka stirra mig blind på de få färg glada prickar, gubbar, banner o allt vad allt heter.. de är precis som liver. försöker hitta lite ljusglimtar i tillvaron