Inlägg från: Licens To Kiss |Visa alla inlägg
  • Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

Aquagreen skrev 2009-04-03 19:37:01 följande:
    Ja välkommen. Himmelkropp - Ja gudars, undrar hur ens partner står ut alla dagar men vi gör ju så gott vi kan
    Ojoj min flickvän, att hon står ut. Jag med mina konstigheter hit och dit. Skulle inte palla och vara ihop med en likadan som mig själv haha jag är för jävla knas.
  • Licens To Kiss
    Aquagreen skrev 2009-04-03 22:06:00 följande:
    Nej absolut inte, har iofs varit tillsammans med en kille som har grav ADHD, i 4 år, de var en hel del tjafs o slagsmål.
    Ja, tyvärr är det mycke tjafs redan från dag ett mellan adhdàre som är partners.
  • Licens To Kiss
    ensamhemma skrev 2009-04-04 11:57:13 följande:
    f**k det här....laga mat,aktivera barnen,tomt i plånboken o så ska man var glad oxå medans en viss person driver än till vansinne. skulle kunna strypa shittet. har ingen jäkla lust att stå laga mat i en timme som äts upp på 5 minuter så står man där med världens jkla disk oxå. ska det vara såhär? är det meningen med livet?serva andra vem e jag? en piga eller? hade hela helgen planerad men tro fan att min labila kompis ändra sig och fuckade upp alla planer,försökte t om få mig att ta hand om hennes dotter för hon e supsugen,idioooot. energitjyv. men men jag får väl rycka upp mig o göra det bästa av dagen för det brukar ju lösa sig i slutändan ändå. förlåt för gnället men ibland blir det 2 much bara.
    Skrik ut i tråden bara.
  • Licens To Kiss

De värsta jag vet när jag går in i en butik eller är i ett köpcentrum. Säljarna viftar, vinkar och tjoar om att jag ska dit och titta på deras super fina erbjudande. jag får panik när dom börjar så jag kurar ihop mig och små springer eller så tittar jag åt ett annat håll om jag är förbered på att dom ska anfalla och så går jag snabbt.

• Licens To Kiss

Ysta, de värsta är ju att dom är överallt. Känns så ialla fall.

• Licens To Kiss

Ysta, hehe jag kommer ihåg när jag jobbade på SthlmsMässan och skulle jobba på cafè och sälja korv. Jag börja må illa. Var tvungen och gå hem och sen strunta jag i de där. För mycke folk, överallt!!

• Licens To Kiss

Anonym (fia) Betalningsanmärkning kan man ha så länge det inte finns prick i deras register. Säljare tjänar en del på varje produkt den säljer.

• Licens To Kiss

Tycker personerna är fula med sina grejer. Blir förbannad när jag tänker på de.

• Licens To Kiss

KRAM ensamhemma. De tar tid, lång tid men när du har kommit vidare då är det bara och trampa. Tveka inte på vägen.

Svar på tråden vuxna med adhd add as