-
Hon ville vara snäll och stänga av då hon vet att jag drar ur alla sladdar från tvn och allt. jag har i ju försej sagt massor med gånger att håll inte på med den för maten förstörs. Nu har hon förhoppningsvis lärt sig. Blir en mild utegångsförbud. Hon får haka på mig till min mormor som ska handla mat åt oss men ingen lek imorrn.Anonym (Hej) skrev 2009-04-12 21:53:08 följande:Åh nej.. skulle hon bara vara "snäll" att stänga av utan veta va som skulle hända eller allmän dumheter? -
När jag sa de här med utegångsförbud så sa hon, "du är arg på mig fortfarande" Hon förstår varför hon får utegångsförbud. Jag frågade om hon visste och hon upprepade. Hon förklarade att hon trodde att om hon knäpper av den släcks lyset. De jag tycker är jobbigt är att hon ska få kosekvens på nåt som hon faktiskt inte gjorde för att vara elak.
-
Jag har maginfluensa och riktigt ont i svanken så jag kan inte sitta rakt. Känner mig som en klago idag *blää*
Auqaqreen, Vi har moln. -
ensamhemma, jävla svin dom är!!
-
Min dotter är så jäkla duktig!! Måste skryta
Jag ger henne 100:- i månadspeng. Jag har sagt att godis, chips och sånt betalar jag för hennes månadspeng ska gå till nåt hon vill ha. I vinter kanske hon vill ha en snowracer, nästa sommar en ny cykel.
Hon fick min gamla mobiltelefon men den åkte av misstag i tvätten i morse så den är förstörd. Hon menade på att hon vill ha en ny. Perfekt!! Hon hade 700:- sparat. vi kollade nyss på nätet efter telefoner under 700:- och hon har valt en som hon vill ha. Den kommer på posten på torsda eller freda. -
Anonym (Hej) skrev 2009-04-14 18:55:37 följande:Med risk att jag avslöjar "mig".har idag fått ett för mig oehört tungt bsked, som nog innebär att de nog kommer krävas en operation, så att jag inte kommer kunna få bli gravid av mig/oss själva mer. en stor jevla sorg.är så trött och illamående efter all morfin och domicum. och kräkts,
KRAM!!
-
I förhållanden skuldbelägger vi oss själva. Vi går in i desktruktiva förhållanden och sen ursäktar vår partners beteende med att "jag är svår att leva med, jag ska bättra mig, jag ska bli symtomfri" och symtomfri blir vi ALDRIG förrän vi kommer ut förhållandena. Jag är nästan symtomfri men de är också för att jag lever i ett odestruktivt förhållande.
-
Vet inte vad jag ska säga!!Anonym (Hej) skrev 2009-04-16 13:41:21 följande:Då du höjde dosen fick du också "bak fylle" huvudvärk i ett par dagar.Ska nog höja nu efter ja vart hos psyk på måndag.Idag då jag var på sjukhuset bad jag dem i receptionen dra ut alla besök jag har haft på Gyn, akuten, psyk-läkare, psykolog.(kassa kvitton för att samla ihop alla mina sjukresor) Och då hon såg mitt register (bad att få ifrån Juli 08) och hon sa till mig : Herre gud, då behöver jag fylla på massa papper, och en annan person som stod i kön bredvid mig skrattade åt mig och sa "Herregud". Sen sa hon i receptionen att det här kan ta tid. Jag frågade om de var ok att ja kom tillbaka kl 11 då jag var klar. men fick inget direkt svar, hon frågade vart ja skulle, sa bara "jag ska iväg till en kontakt"Kommer kl 11, och då de är min tur går jag fram så säger en annan i kassan: Är det du som skulle ha alla kvitton?-Ja.En annan lucka öppnades och sur kärring slängde bunten till mig och sa -Här har du!Blir så ledsen av att bli bemött sådär.Sen fick jag upp och hämta 3 kvitton ifrån röntgen med.Igår fick jag 29 kassa kvitton ifrån vårdcentralen, alla de ggr som jag vart där sen i Juli 08.Idag fick jag totalt 42 kvitton. Nu ska jag ringa till 2 andra sjukhus o be om kvitton ifrån dem.Fick igår klarbesked ifrån en undersökning jag gjort här omdagen, och mår så jevla dåligt av beskedet
-
Aquagreen, adhd finns i olika grader. Du har den "värsta" sorten som troligtvis jag får i diagnos också.
-
Kom igen baraFjärilen72 skrev 2009-04-16 20:08:38 följande:Orkar ni lyssna på en klagosång?Är så arg på psyk att jag nästan hoppar upp och ner i ren frustration här hemma!