Inlägg från: Licens To Kiss |Visa alla inlägg
  • Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

Kaldorei skrev 2009-04-21 12:50:15 följande:
    Nämen det e ju det jag menar. jag har ju inget överskott, dem har ju bara tagit pengarna. isåfall är det väl själva överskottet dem ska ta INTE ALLA pengar!
    Överskottet sparar dom till nästa månad och drar av nästa norm.
  • Licens To Kiss
    Kaldorei skrev 2009-04-21 13:22:05 följande:
    vadå? så jag ska alltså leva på 5300 kronor denna månad? med andra ord inte ens kunna betala hyran eller vadå?
    Du behåller pengarna du får ut nu den här månaden. Nästa månad drar dom av överskottet på normen nästa månad.
    Vi säger att normen ligger på 12 000:- och du får ut totalt 12500:- från annat håll då drar dom av 500:- på nästa norm.
  • Licens To Kiss
    Kaldorei skrev 2009-04-21 13:31:05 följande:
    Jomen som sagt eftersom dem TAR dem 7200 så får jag ju bara ut 5300 kronor ungefär. så då lär jag söka från soc denna månad iaf.... jag hade liksom tänkt att jag skulle få dem där 7200 + 5300 å sen spara överskottet till månaden efter så jag vet att jag klarat mig då med.
    Hur mycke ligger nomen på totalt om du räknar med barnbidrag och grejer??
  • Licens To Kiss

Varför känns de som att jag har skrivit ner men när jag går in i tråden är inläggen borta?? Har jag bara tänkt de jag vill skriva?

• Licens To Kiss

Jag tänker att jag ska skriva men så kommer en annan tanke in och de jag tänkte skriva är bortblåst. 

Jag dagdrömmer inte. 
  • Licens To Kiss
    ensamhemma skrev 2009-04-22 07:46:52 följande:
    iadag ska jag in på op för skrapning.....känner mig som en robot som stängt av o bara gör det jag ska. måste skrubba mig ren,ta dom där äckliga tablettena kl 10 o vara där halv ett. en kompis hämtar sen efter. imorgon när jag vaknar så kommer det att kännas som att hundra kilo lyfts från mina axlar. men måste ändå ta 2 stesolid innan jag åker in,annars lär jag hamna på en annan avdelning med låsta dörrar.
    Bra att du har med dig en kompis!! Kan tänka mig att stöd idag för dig är guld värt.
  • Licens To Kiss
    Kaxelina skrev 2009-04-22 08:20:20 följande:
    HImlakropp... Ser att du blivit guide. :d Skulle vilja få en sån rosa knapp men jag är inte så kunnig på denna sajt.
  • Licens To Kiss

Jag behöver tips. 

Jag har en killkompis på msn som ska göra aspergerutredning. Han säger hej och frågar hur det är men grejen är att han bryr sig inte om hur man mår för hur man än svarar säger han "mm okej" och börjar snacka om sitt eller så börjar han snacka om sitt innan jag ens hunnit säga hej till honom. Kommer jag åt en öm punkt då loggar han ur. Han har känslosvallningar. Han blir deppig, börjar gråta osv när han exempelvis snackar med en person han håller kär på skype så han bara loggar ur skype och lämnar tjejen där ovetandes. 
    VAD är det för fel på honom?? Har han asperger och varför beter han sig så jäkla konstigt enligt mig?
  • Licens To Kiss
    Anonym (Hej) skrev 2009-04-22 13:18:47 följande:
    har ett par kontakter på min msn som gör så med. vilket kan många gånger kännas elakt att "ingen" bryr sig.. vet inte riktigt vad jag ska säga.. har du frågat honom rakt ut?
    Nej jag har inte de. Jag har haft kontakt med honom över ett år nu och de är samma visa hela tiden. Han tjatar om saker. Han kan säga, jag åt för 33 minuter sen. Räcker för mig att han säger att han är mätt för han för en stund sen. Jag tar in intryck som är så jävla onödiga att jag inte kan ta in mer för en stund för jag blir irrterad. Han logga in på msn nyss och jag fick ett psykbryt. Problem med tjejer hit och dit eller så är det annat. Han kan aldrig logga in och säga att han för en gång skull mår bra. Jävla människa. 
  • Licens To Kiss

Han skäms nu efter psykbrytet jag hade.

Svar på tråden vuxna med adhd add as