Inlägg från: Licens To Kiss |Visa alla inlägg
  • Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

HH, Cool bild på din press.

• Licens To Kiss
    HellviHumle skrev 2009-04-23 14:25:21 följande:
    Tack! Min nya "Icke Guide"-look.
  • Licens To Kiss
    Sötnostim skrev 2009-04-23 14:38:46 följande:
    hej vad känneteckanr adhd? mina läkare tror på bipolär men mina föräldrar på adhd äär hyperaktiv blir lätt aggressiv tål inte ett nej kan vara jätte glad kan inte sitta stilla .. sover dåligt mm
    De är så stort! Svårt och säga på rak arm. Eller så heller men jag har suttit och planerat föräldrapenning för dottern så jag är slut i skallen
  • Licens To Kiss
    ensamhemma skrev 2009-04-23 15:57:24 följande:
    jag blir fan inte av med exet,han har varit här nu 2 ggr bakom dörren o bedyrar sin kärlek o trohet till mig..blääää jag snea ur i trappuppgången och spöa han. han får fan ta o ge sig nångång,...det borde stå en skyllt på hans rygg...JAG ÄR EN KVINNOMISSHANDLARE....jag bryter ner er tjejer psykiskt först sen får ni spö...varför finns det inga varningskyltar på såna män??? det bara brast för mig när jag såg han i porten,,,har inte slagit nån sen tonåren men nu hände det,,,,jag fick en blackout...usch varför gjorde jag så? nu e jag inte fan bättre än han. jag e helt dum i huvudet ju.
    Jag kan väl tycka att de är rätt åt han. Jag har klappat på partners så de står härliga till. Inte stolt över att den sidan finns men den gör de och jag erkänner. Jag kan bli en sån som pucklar på om de verkligen gäller men då har man verkligen jävlast med mig också så jag har blivit riktigt less. 
    Låter som att de hände med dig.
  • Licens To Kiss

Jag köpte en vattengevär, två hopprep och såpbubblor till dottern idag. Hon blev överlycklig över såpbubblorna. Ja de andra också men bubblorna var nåt speciellt hehe 

• Licens To Kiss

Pratglad och så har jag ingen roll att snacka med.

• Licens To Kiss
    Anonym (fia) skrev 2009-04-23 19:16:14 följande:
    vadå guide eller icke guide
    Hehehe jag är guide på familjeliv men de är inte HH.
  • Licens To Kiss
    HellviHumle skrev 2009-04-23 20:10:49 följande:
    Anonym (fia) skrev 2009-04-23 19:27:20 följande: Jag tror inte potatisen bryr sig särskilt mycket!
    {#lang_emotions_cool}
  • Licens To Kiss
    Ysta skrev 2009-04-23 21:45:50 följande:
    Och inte kunde man få en dag då man mådde bra och var glad... Det är förbanne mig alltid nånting!!
    Tell as
  • Licens To Kiss

Jag är singel! Gick super duper bra och göra slut! 

Svar på tråden vuxna med adhd add as