vuxna med adhd add as
Ysta skrev 2009-04-23 22:07:48 följande:
Det är en lång historia men min farfar har långt framskriden cancer och de vet inte hur länge han har kvar... Han bor i lägenhet tillsammans med min farmor 25 mil från mig. Han mår verkligen inte bra alls, han har gått ner runt 30 kg i vikt sen jul och han sover 20 timmar av dygnet. Han har ramlat flera gånger för att han är för svag för att gå. Och nu ringer mina föräldrar idag vid 19 och säger att han har ramlat igen, på toaletten och slagit hål i huvudet så de var på akuten med honom, igen. Jag orkar inte med detta också nu... Har så mkt annat kring mig och jag orkar bara inte med allt. Dessutom är inte min kille direkt förstående när jag är ledsen utan tycker bara att jag är jobbig och han vill inte ens prata med mig fst jag inte har nån annan... Ville inte ens prata om nåt speciellt, bara prata en stund rent allmänt för att tänka på nåt annat men då blir han sur och säger att han vill inte prata med mig. Mina föräldrar ringde alldeles just igen och sa att han är inlagd på sjukhus igen min farfar och sen får vi se om han får komma hem i helgen eller vad som händer. Känner mig så jävla maktlös som ingenting kan göra!!KRAAM!!