Inlägg från: Licens To Kiss |Visa alla inlägg
  • Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

Malin 74 skrev 2009-04-25 19:44:58 följande:
    Har inte varit här på länge.Min äldste sons kompis dog för ett par veckor sen,han var hjärtsjuk och hade fått ett nytt hjärta.Kroppen stötte bort det,så orättvist att han bara fick bli 14 år.Idag har vi varit på hans begravning.Var en vacker men väldigt tung begravning.Ville bara förklara varför jag inte orkat vara här.Kram på er allihopa!
    Beklagar sorgen!!
  • Licens To Kiss
    Anonym skrev 2009-04-26 20:48:03 följande:
    så läkarna kan missta adhd med bipolär?
    Nej, de skiljer en del på mano och adhd. Mano räcker inte med att vara manisk, likadant med adhd.
  • Licens To Kiss

Jag kan inte skriva privat på en vecka. Jag har skrivit nåt dumt igen.

• Licens To Kiss
    HellviHumle skrev 2009-04-26 20:54:55 följande:
    Aja baja!!!
    Mmm tillsägelse. Får jag ofta. Hur många får man innan man åker ut? Vet du?
  • Licens To Kiss
    HellviHumle skrev 2009-04-26 21:01:58 följande:
    Rätt många. Du får varningar innan du åker ut. Minst tre stycken. När du fått tre börjar de snegla på dina förehavanden. En till och det blir lite krisartat. Man kan åka ut redan efter tre stycken. Sedan beror det lite på om varningarna är utspridda i tiden, om de kommer för samma sak eller inte osv. Har du ingen varning så är det lugnt.
    Tror jag har fått två röda meddelanden. Nollställs det nånsin?
  • Licens To Kiss
    Anonym skrev 2009-04-26 21:02:09 följande:
    asså jag har drabbats av en förlossningsdepression. har alltid svängt i humöret inte i perioder utan hela tiden .. sen har jag haft 3 mån som jag mådde super bra men svängde otroligt i humöret.. då tror mina läkare att jag e bipolär ! SUcka ..mina föräldrar tror mer på adhd
    Men när började dina begränsningar visa sig?
  • Licens To Kiss
    HellviHumle skrev 2009-04-26 21:06:50 följande:
    Nej, men de minskar lite i värde, med tiden. Åtminstone är det uppfattningen jag fått vid diskussioner om saken. Sedan kan jag tycka att sex månader är löjligt mycket. Det är ju mindre straff på rattfylla!
    Förjävligt! Klart att vi ska hålla oss inom ramarna men ibland tycker jag folk är så puckade så jag skriver de.
  • Licens To Kiss
    Anonym skrev 2009-04-26 21:09:14 följande:
    begränsningar?
    Ja?
  • Licens To Kiss

Det snackas om rosenrot hit och dit. Jag provade men alltså det var inge bra för jag la mig och sov. Jag och en kompis var ute och gick. jag la mig på gräsmattan rakt upp och ner och somna av skiten.

Svar på tråden vuxna med adhd add as