Inlägg från: Licens To Kiss |Visa alla inlägg
  • Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

Ysta skrev 2009-04-27 17:06:35 följande:
    Får man göra så?? Jag hade 3 för en massa år sedan men det funkade inte alls här i Luleå så jag ville betala bort alla månader direkt och sen slippa skiten och gå tillbaks till Telia men det fick jag inte. Satt fast med 3 som inte fungerade så snart man gick inomhus i 11 månader men skaffade ett Telia refill vid sidan av det
    Jag kan betala på en gång. Blir inte prisskillnad. Jag tycker de skulle vara skönt att vara utan en avgift men eftersom den ligger på 99:- i månaden kanske de är dumt, nu innan sommarn och allt.
  • Licens To Kiss
    ensamhemma skrev 2009-04-27 17:15:21 följande:
    ja det är antidepp medicin,men har läst att många tycker att det är ett riktigt rävgift.
    Usch. Låter inge vidare.
  • Licens To Kiss
    Ysta skrev 2009-04-27 17:12:22 följande:
    Jag skulle nog betalat bort allting på en gång bara för att slippa det sen men det är ju jag
    Funderar på de. Dumt läge kanske. Bäst är i Aug men alltså juni blir bättre än maj månad ekonomiskt.
  • Licens To Kiss
    Aquagreen skrev 2009-04-27 19:36:47 följande:
    Anonym (fia) - Jag vill gärna höra. Himmelkropp - Inte Stratera (stavas?) aldrig provat men orkar inte ens göra de¨ Fjärilen - Jo super trist, var nöjd med den när jag kom upp i höga doser, inte alls kännt av några biverkningar, förutom nu då att levern inte alls mår bra o jag har ONT.
    Så stavas det nog.
  • Licens To Kiss

3/5 kan jag skriva anonyma inlägg igen. Texten om de påminner så man inte glömmer bort. 

• Licens To Kiss
    HellviHumle skrev 2009-04-27 21:08:51 följande:
    Jag skriver aldrig anonyma inlägg. Blir mest irriterad på allt knappande då jag glömmer att markera min signatur.
    Förstår
  • Licens To Kiss

Min dotter frågade mig igår varför jag står och sitter med stortårna upprätt. Och vad ska jag svara på de? Vet inte själv att jag gör så men jag har märkt att de hindrar mig från att få ont i kroppen när jag inte får utlopp för min rastlöshet.

• Licens To Kiss

Finns det medicin när man har AS?

Svar på tråden vuxna med adhd add as