vuxna med adhd add as
Idag träffade jag försäkringskassan. I Sep går aktivitetsersättningen ut och nu ska jag ansöka om sjukersättning som jag kan få i ett år. Så ser det ut nu. Utredningen ska vara klar innan dom skickar ut mig på ev arbetsträning.
Idag träffade jag försäkringskassan. I Sep går aktivitetsersättningen ut och nu ska jag ansöka om sjukersättning som jag kan få i ett år. Så ser det ut nu. Utredningen ska vara klar innan dom skickar ut mig på ev arbetsträning.
Jag var hos läkarn på vårdcentralen idag. Han skulle skriva läkarutlåtande inför sjukersättning. Såg även var läkarn på öppna psyk hade skrivit och resultat utav testerna jag gjorde. Uppfyller inte kriterier alls på nåt utav dom jag gjorde förut add/adhd. Läkarn på vårdcentralen sa att det är ju de vi har misstänkt hela tiden. Troligtvis add trots min hyperaktivitet. Jag uppfyller inte hyperaktivitet i testerna. Vi får se. Den problematiken har jag ialla fall och de ska hamna på papper snart!!
Fan va irriterad jag blir på en kille på msn. Han som har misstänkt AS. Så jävla egotrippad. De enda som är bra eller som jag får bra respons på är när det gäller honom. Han bryr sig inte ett dugg om andra människor. Går de bra för nån ja då säger han "mm" men när det gäller honom blir de ett jävla fart på hans humör.