vuxna med adhd add as
min concerta går ur kroppen med tidigt, äter 18 mg nu men den hjälper ju inte. bara aptiten som avtar. och det är ju kanon
hade du biverkningar?
hej på er tråden
va ni skriver mycket, dt ärkul
jag har ätit concerta 18 mg en vecka nu. Visst den funkar kanon och dt är en bra start-knapp MEN nu de sista 2 dagarna har jag bara sovit o sovit. Vart som helt utbränd. tung i bröstet vid minsta ansträngning och igår var jag så deppig så jag ville bara dö. sånn här blir jag när jag ätit medecin 1 vecka.
Det va likadant av Stratteran. funkar kanon i början sen går dt utför.
finns dt ingen medecin då som funkar?????????
jag jobbarju heltid o kan inte gå supertrött på jobbet, jobbar ni andra?
vad känner ni av concertan, känns detta igen????
Tack för ditt svar
jag känner ju oxå att jag kommer igång lättare med 18 mg och tar mig för saker. så jag tycker det är så synd att jag ska behöva sluta nu pga tröttheten. och svullnaden oxå jag fått i kroppen. har lite dåligare syn oxå på ena ögat och muskelryckningar i höger öga, dt är irriterande. har alltid haft bra syn. jag vet inte om dt bara är att köra på trots biverningar, vet du?
kram
hej på er alla
jag är halvdöd, vet inte vad det beror på om det är eller har vart för mycket. jag är så trött så jag är utslagen, har ingen kraft alls och orkar knappt stå på benen. är helt lealös i kroppen och nedsatt känsel. alla prover visade jättebra sa läkaren. slutade med concertan för 2 dagar sen för jag började känna så här men känner så fortfarande så jag vet inte vad det är. för concertan ska väl gå ur kroppen med en gång??????????
så det kan väl inte vara därför jag känner så här, jag trivs ju bra med concerta men blev supertrött efter 1 vecka. Det är ett evigt pusslande med medecin. och nu äter man som en häst oxå när man inte tar det, och då blir man inte gladare iallafall. jag måste äta för att behålla energin (vilket jag inte gör ändå) det blir bara fel och allt går bara runt runt.
nån som upplevt det så här?
jag kanske kan ta concerta varannan dag för att undvika tröttheten om det är den jag blir trött av???
hej
vart på psykakuten idag, funkar nog inte så bra med medecinen. han föreslog MODIODAL, nån som vet nått om det här?
slarva inte bort min MODIODAL
nån som äter den här?
Licens To Kiss skrev 2009-05-15 19:46:19 följande: