vuxna med adhd add as
nää jag kände ingenting dagen efter....gör du det?
men helt seriöst,har ni läst om hur får jag den upptagna mannen att ligga med mig??????
i känsliga rummet..oh my god...finner inga ord för vad jag kände när jag läste det....adhd-hjärnan jobbar på högvarv nu,,spottar o fräser nu
jag fick byta till ritalin idag ska ta 3 ggr 10mg om dagen...känns bra o hoppas nu att det funkar bättre.
fick även propavan som jag ska ta 2 timmar innan läggdags och sen circadinet.
så läkarbesöket gick jättebra o jag ska få byta till en kvinllig psykolog för han jag har nu e ju helt väck.
han har satt 2 störningar på mig som diagnos utifrån ett samtal eller kanske 2.får dom göra så?att sätta diagnos utan utredning??
har verkligen fått saker gjorda idag,tvättat dammat skurat golven o diskat,vattnat blommorna.
nu ska tvätten bara torka sen är det vikning kvar.
måste iväg o handla men kommer inte på nåt gott att laga till middag.
här är en till som jobbat länge inom krogbranschen,servitris,bartender m.m.
det är den enda miljön som jag trivts i och fungerat hur bra som helst.
pratade med min gamla chef om jag kan få hoppa in nån helg då o då och han tyckte det vae en bra ide,så det kändes bra.
men herregud,,,,min dotter är sur som en citron o alla förslag jag gett henne om vad vi kan göra idag har hon bara snäst bort..höll på att få utbrott men lyckades hindra det.
gav henne 30 spänn o gå köpa godis o hoppsan nu är man världens bästa mamma igen,annars så skriker hon att hon hatar sin adhd mamma o vill ha en som är normal,,,vadå normal? hon har själv adhd så jag borde ju vara normal för henne och en nt onormal.
men fan vad ont det gör inuti när hon säger att hon hatar mig...för att jag har adhd.