Dreadlocks
Någon mer som har dreadlocks med intentionen att hålla dem snygga och välvårdade?
Någon mer som har dreadlocks med intentionen att hålla dem snygga och välvårdade?
Så klart. Dreadhead
Varför inte vax (och annat tjafs)?
Vad tvättar du med?
Men om du inte har vax i, ser de inte hm, vad ska jag säga, fluffiga ut då?
Har du haft dreadlocks länge?
Har du extensions?
Gör du det själv eller hos frisören?
Men på frisören sa de att det var krångligt med extensions för att det åkte ur? Brukar det göra det ofta?
Hur virkar man fast det då? Låter svårt. Men jag skulle gärna ha dels längre men också jämnare längd på dreadsen
Men jag har inget löst hår i slutet på den riktiga dreaden.
Låter rätt svårt det här tycker jag
Vart köper du håret?
Jag är inne där och kollar nu. Det verkar ju som att de även har färdiga dreads men det är ju bra om det är rätt tjocklek
Dreads är som barn. Alla säger olika om hur sjutton man ska göra med dem.
Har inte haft mina länge alls. Gjorde de hos frisören men är inte helt nöjd faktiskt.
Jag gjorde dem i Uppsala. Kommer inte ihåg vad stället heter men det var en svart tjej, CC tror jag hon kallades.
Men shit, kamma ur. Jag som har lagt alla sparpengar på detta . Alltså, de blev rätt bra på sätt och vis. Jämna och sådär men jag hade ju så himla olika längd på håret innan.
Hur mycket löshår får man om man köper ett paket (eller vad det nu kallas).
Färgar du det sedan då till din färg?
Hur långt är en vanlig förlängning då?
Bor du i Uppsala?
Det verkar så svårt bara. Just att virka in.
Jag ska tänka på saken
Du tycker inte jag ska börja vaxa alltså?
Dread-virkningsträff hade varit något. Frågan är om jag har så mycket att tillföra när jag inte har försökt ens en gång
Har inte så mycket att virka in just nu men det går väl fort kan jag tänka. Ska införskaffa mig en virknål.