• J 1981

Vändbar sittdel?

Hej!
    Har kollat lite på olika barnvagnar (denna jungel) och både jag och min sambo har fastnat för Babytravels Jogger.. det enda frågetecknet jag har är att man inte kan vända sittdelen, utan att barnet måste åka framåt?

Vi väntar vårt första barn och är helt gröna på detta.. Lite större barn spelar det väl kanske inte någon roll, men precis när man byter till sittdelen är del väl bättre att kunna se bebisen? Känns inte som man kan få allt man vill i en barnvagn utan måste offra ngt..
    .. så alla erfarna barnvagskörare.. är jag fel ute om jag väljer en som inte går att vända??

• Svar på tråden Vändbar sittdel?
  • J 1981

Vi vill gärna ha en trehjulig vagn.. verkar som de i de flesta fall inte går att vända sittdelen? Eller har jag missat nåt??

• J 1981

Oki.. ska kolla in den.
    Det som vi gillade med babytravel var priset (betydligt mkt biliigare än många andra fabrikat), vikten (13 kg eller nåt??) och att den blir väldigt liten när den fälls ihop...

Ska till babyproffsen i veckan å kolla läget.. alltid bra att ha andras erfarenheter med sig.. tack för alla snabba svar :)

• J 1981
    Svar på #8
    För vi kommer gå en hel del på gruväg och så.. känns som större hjul är att föredra då??
  • J 1981

modestyclara skrev 2009-03-01 21:44:27 följande:

J 1981 skrev 2009-03-01 21:38:02 följande:
    Varför inte lika gärna en fyrhjulig med svängbara framhjul? Är stabilare...
    För vi kommer gå en hel del på gruväg och så.. känns som större hjul är att föredra då??
  • J 1981

jaja.. en jättejungel är det som sagt...
    Jäkla synd det där att BabyTravel inte går att vända.. den har ju liksom allt annat *sucka*

tack igen för alla svar.. dags för sängen här!!

Svar på tråden Vändbar sittdel?