• kakmagen

    2 månader kvar till BF!

    fortsättningstråd på "3 månader kvar till BF"

    alla gamla och nya tjockisar är välkomna att prata förberedelser, rädslor, tankar och bebbelängtan!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-07 17:53
    fortsättningstråden heter: "1 månad eller mindre kvar till BF" kom!

  • Svar på tråden 2 månader kvar till BF!
  • LuckyMi

    Då ansluter jag då! Har lite mer än 2 månader kvar, men jag platsar nog här ändå. Har BF 16 maj.

  • MariaOMarkus

    Nu är jag här 57 dagar kvar till BF..jag hopaps hon vill komma ut innan bf för nu är jag trött på detta :(


    Våran Lilla boo - BF 29 april
  • somebodynew

    Hej !
    Ny här i tråden, hoppas att det är ok ?
    Har nu 53 dagar kvar till bf, känns som en evighet

  • MariaOMarkus
    somebodynew skrev 2009-03-03 18:02:51 följande:
    Hej ! Ny här i tråden, hoppas att det är ok ? Har nu 53 dagar kvar till bf, känns som en evighet
    välkommen
    Våran Lilla boo - BF 29 april
  • kakmagen

    klart att du platsar LuckyMi! :)

    Somebodynew - mmm, visst börjar man känna sig lite otålig. Hur mår du annars då?

    MariaoMarkus - har du det väldigt jobbigt?

    Jag hade dundermagknip igår som höll i sig i ca två timmar. Var en pers. Antar att det var nån slags förvärk? Annars har jag börjat få en hel del ont i ryggwen med. Och går inte upp i vikt... skönt kanske många tänker men det är inte kul när det känns som att all kraft sugs ur en och revben och ryggkota börjar synas tydligt..! vill ju vara stark till förlossningen! Någon som har några schjyssta gå upp i vikt-tips? Förutom att äta massa skräpmat och godis... heh.

    annars mår jag bra! Skitkär i killen och våren börjar komma!

  • black dawn raise

    jaså det var trådbyte nu:)

    ska ner till bm idag så får se hur det står till
    skulle tro att det är väga och massa blodprov igen..
    måste ju ta flera prov eftersom jag är rhnegativ så det e en jäkla massa blodgrupperingar tycker jag,
    ska se vad hennes våg säger.. min säger 65 då har jag tappat 2 kg på 1,5 vecka..

  • kakmagen

    black dawn raise - hmmm. Jag vägde 63,6 när jag vägde mig hos bm i fredags. (har ingen våg hemma) Då hade jag bara gått upp ett halvt kilo på tre veckor och fyra kilo allt som allt. hjälp att tappa två kilo! Hoppas att du lyckas gå upp lite. Vi kanske kan försöka tipsa varandra om mat och annat ätbart som funkar? :) lycka till!

Svar på tråden 2 månader kvar till BF!