• Jennie med ie
    Carmen Electra skrev 2009-04-12 09:28:09 följande:
    Jag måste ta bort allt då risken kan finnas att äggledarna "växer" ihop igen. 
    Har läkare gett klartecken för detta? Det är ju en väldigt ovanlig operation om inte äggstockarna är sjuka.
    Undrar om inte i så fall en hysterektomi, alltså att operera bort livmodern, anses som en lindrigare operation eftersom man bl a inte stör hormonbalansen.

Men, lite OT kanske...
  • Jennie med ie
    Carmen Electra skrev 2009-04-12 09:42:07 följande:
    Ja, det har dom. Vi har gått igenom allt. Självklart är jag livrädd men eftersom jag blir gravid med alla skydd som finns så finns det ingen annan utväg. Att bara "klippa" ledarna är inget dom tror på i mitt fall. Min läkare är övertygad om att dom växer ihop.Men jag vill verkligen donera innan jag gör detta då jag verkligen förstår dom som ej kan bli gravida. Jag kan inte ens ha sex med min kille, så illa det.
    Ni har aldrig diskuterat hysterektomi? Att plocka bort äggledarna påverkar ju som sagt kroppen mer konkret ett bra tag framöver p g a hormonerna....

Men oavsett, lycka till! Med både donation och ert framtida "graviditetssäkra" liv
Svar på tråden Hur fick ni tag i er donator?