Inlägg från: Anonym (Stopp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Stopp)

Kan inte du heller spola ner dina bajskorvar?

Anonym (fru) skrev 2009-03-04 20:16:09 följande:

Lite underlig fråga men jag har aldrig nåt problem med att spola ner mina men min man därimot har så långa och hårda bajskorvar att dom läggersig på tvären och går inte att spola ned. Detta händer med jämna mellanrum och han förbjuder oss andra att gå in på toaletten tills han lyckats få ned den - därav min fråga är det någon annan som har samma problem eller är han unik?

Blir stopp i toan
  • Anonym (Stopp)
    Anonym (...) skrev 2017-09-11 19:11:01 följande:

Hihi det hände min sambo på en offentlig toalett, korven ställd sig rakt upp och ville inte ge sig. När han kom ut stod det en stoor muskulös snubbe utanför och väntade på sin tur. Min sambo smet fort som fan! :D

Då måste den va riktigt tjock om den inte går att spola ner
  • Anonym (Stopp)
    Anonym (...) skrev 2017-09-12 08:34:50 följande:

"Den ställde sig som ett spjut rakt upp" hehe

Vet inte vad han ätit den dagen. Fast han och hans ex kanske brukade köra med buttplug så han är rejält uttöjd, vem vet :D

Ok
  • Anonym (Stopp)
    Anonym (Jo) skrev 2017-11-07 18:59:31 följande:

Har inte hänt mig

Mig händer det om jag inte spolar ner bajset innan pappret
  • Anonym (Stopp)
    Anonym (Magen) skrev 2017-11-07 19:05:26 följande:

Kan det vara att personerna är hård i magen som gör det svårt att spola ner korven eller har det att göra med hur stor  korven är?

Hur mycket papper man använder i jämförelse hur mycket bajset är skulle jag säga. Jag måste alltid bajsa och spola ner bajskorvarna först innan jag torkar mig och spolar ner pappret
  • Anonym (Stopp)
    Anonym (Lol) skrev 2017-11-08 11:11:08 följande:

Vilka problem det medför att behöva bajsa?! Jag behöver ju inte det, och det är jag glad för när jag läser denna tråd.

Alla måste bajsa
Svar på tråden Kan inte du heller spola ner dina bajskorvar?