• Emillis

Var är ALLA kända unga MAMMOR? Nämn 1!!

Hej Allihop!
    Nu har jag tänkt och tänkt och kommer inte på EN ENDA känd Mamma UNDER 30!

De som syns i vimlet e alla över 30 och det är typ 6 st!! De bloggar och håller varandra om ryggen, men var e de unga mammorna?

Vem eller VART är de??

kan NI komma på EN? Jag kom inte på NÅN!

Hmmmm. Varför e det så??

• Svar på tråden Var är ALLA kända unga MAMMOR? Nämn 1!!
  • Sencha
    Emillis skrev 2009-03-06 11:47:58 följande:
    Hej Allihop! Nu har jag tänkt och tänkt och kommer inte på EN ENDA känd Mamma UNDER 30! De som syns i vimlet e alla över 30 och det är typ 6 st!! De bloggar och håller varandra om ryggen, men var e de unga mammorna? Vem eller VART är de?? kan NI komma på EN? Jag kom inte på NÅN! Hmmmm. Varför e det så??
    För att de inte hunnit bli kända, för att de prioriterat annat - t.ex. just att få barn?
    0401 & 0807
  • KMJ

Vet att Kajsa-Lisa Eijemyr var unga när hon fick sitt första barn. Den edna jag kommer på och hon kanske inte har synts till så mycket.

• Iidasvauva

Britney var ju rätt ung & hennes syster är ju en ung mamma :)

• blå fisk

Pernilla Wahlgren fick väl sitt första barn som relativt ung (under 25). Men av de som fick sitt första barn senaste åren vet jag ingen på rak arm.

Vet inte om de klassas som kändisar direkt. Men Jimmy Jansson (heter han så?) och hans sambo som också är artist fick väl barn för något år sedan. De måste vara ganska unga, men hur gamla de är vet jag inte.

• MarieHJ

Lill Babbs var 16 när hon fick sitt första barn! Nu är hon ju gammal men hon blev kännd kort där efter.. såg det på tv häromdagen=) Så man kan allt bli känns och vara ung morsa.

• MarieHJ

blå fisk skrev 2009-03-06 14:03:02 följande:

Pernilla Wahlgren fick väl sitt första barn som relativt ung (under 25). Men av de som fick sitt första barn senaste åren vet jag ingen på rak arm. Vet inte om de klassas som kändisar direkt. Men Jimmy Jansson (heter han så?) och hans sambo som också är artist fick väl barn för något år sedan. De måste vara ganska unga, men hur gamla de är vet jag inte.
  • MarieHJ

blå fisk skrev 2009-03-06 14:03:02 följande:

Pernilla Wahlgren fick väl sitt första barn som relativt ung (under 25). Men av de som fick sitt första barn senaste åren vet jag ingen på rak arm. Vet inte om de klassas som kändisar direkt. Men Jimmy Jansson (heter han så?) och hans sambo som också är artist fick väl barn för något år sedan. De måste vara ganska unga, men hur gamla de är vet jag inte.
    Jimmy jansson var 19 när deras barn föddes vet jag.
  • Emillis

Ja just det, sandra(jimmys fru) men alla de andra e ju över trettio idag. Jag menar någon som ÄR kändis och MAMMA under 30 idag? Nu?

Vill man ha en cool mammaförebild (som e känd) idag, ja då måste man gå över 30 strecket... Eller bryr vi oss inte om kändisskapet... *hmm* filosoferar idag.......

• Schnooglewookiemush
    Emillis skrev 2009-03-06 19:00:43 följande:
    Ja just det, sandra(jimmys fru) men alla de andra e ju över trettio idag. Jag menar någon som ÄR kändis och MAMMA under 30 idag? Nu? Vill man ha en cool mammaförebild (som e känd) idag, ja då måste man gå över 30 strecket... Eller bryr vi oss inte om kändisskapet... *hmm* filosoferar idag.......
    Men man blir ju inte direkt kändis bara så där. Ofta måste man offra annat (som familjelivet) för att klättra upp till själva kändisskapet.
Svar på tråden Var är ALLA kända unga MAMMOR? Nämn 1!!