Blödning efter cellprov...? :-(
fyyy jag som ska göra cellprov på onsdag då e jag v13+0 kommer ju va helt nervös sen.. blödde mycke sist jag gjorde cellprov o kommer ihåg att det gjorde så ont..
så jag har lite lagom ångest för det!!
fyyy jag som ska göra cellprov på onsdag då e jag v13+0 kommer ju va helt nervös sen.. blödde mycke sist jag gjorde cellprov o kommer ihåg att det gjorde så ont..
så jag har lite lagom ångest för det!!
Hemlighet man får ju kallelse vart 3-4år o nu var det min tur i alla fall.. frågade BM om jag skulle göra det eller vänta till efter men hon tyckte det va bättre nu.. eftersom man kan göra det tidigt i en graviditet annars måste man vänta till andra mensen efter att man hhar fått barn!!
Litens mamma sist jag gjorde vanligt cellprov gjorde det jätte ont och blödde efteråt och jag va så irriterad för vi skulle på kryssning i karribien och jag blödde lite i säkert 3dagar
men jag hoppas det blir bättre den här gången
fyyyy jag ska iväg och ta cellpriv nu vill inte.. hoppas inte den lille där inne tar skada av det bara.. man e ju livrädd för det!!! jag vill inte att det ska blöda kommer ju vara helt nojig helt enkelt!!!! Att man läste alla era saker gjorde ju inte saken bättre *s*