Inlägg från: dunderhanna |Visa alla inlägg
  • dunderhanna

Blödning efter cellprov...? :-(

är inte gravid men försöker och komme nyss hem från ett sånt cellprov där dom tar en bit.. eller av mej tog dom 2bitar.!
    kände hur de rann blod och undersköterskan skickade tussar å papper till läkaren hela tiden.
    de vart blodbad där inne på rummet, blör nu mer än vad ja gör när jag har mens.
    inge sex, träning eller bad på 4 dar eller till blödningen slutat..
    var ju väldigt passade eftersom jag har äl i veckan.. eller så inte!!
    men fundera är de så smart att jobba när ja är personlig assistent och de förekommer tunga lyft.?

• dunderhanna

fy va äckligt..
    mitt blod är väldigt mörkt, och igår va de som massa kaffesump.
    massa små hårda svarta prickar (är väl torkade blodklumpar.)
    har typ svidit till å från under dagarna..
    men men nu kom de äckliga..
    såg ut som typ tyget från en tops som komme ut igår på dagen ni vet sån där tygtops som dom torka med.
    inte mysigt sen på kvälllen/natten när jag komme hem från jobbet hade ja nått äckligt i trosskyddet.
    jag är inte kräsen (jobbar inom vården) så jag tog upp och kollade vad det var.
    jo de var en skinn/hudbit på 2'2cm om inte lite större.. samt att de va små skinnbitar som låg brevid..
    nån som haft så?

• dunderhanna

slutade helt att blöda igår å tänkte sexa lite eftersom ja ha äl i helgen..
    men shit då blödde de då där mycke igen, satt på toa 30min å de bara rann..
    men sen började de ge sig, inge mer blod idag så få se om vi våga sexa imorgon..

men jo glömde ju fråga om ni fick veta hur lång tid de skulle ta innan ni fick resultatet..?

• dunderhanna

slutade helt att blöda igår å tänkte sexa lite eftersom ja ha äl i helgen..
    men shit då blödde de då där mycke igen, satt på toa 30min å de bara rann..
    men sen började de ge sig, inge mer blod idag så få se om vi våga sexa imorgon..

men jo glömde ju fråga om ni fick veta hur lång tid de skulle ta innan ni fick resultatet..?

Svar på tråden Blödning efter cellprov...? :-(