Någon fler som har en supersmal dotter??
hej, Jag var VÄLDIGT smal i tonåren. jag åt allt jag vill (Fast var väldigt kräsen ) Jag gick aldrig upp i vikt och alla i skolan
hej, Jag var VÄLDIGT smal i tonåren. jag åt allt jag vill (Fast var väldigt kräsen ) Jag gick aldrig upp i vikt och alla i skolan
troode att jag kräktes .
När jag kom till skolsköterskan så beslöt dom att jag skulle upp å vägas en gång varannan vecka till en början
jag ficck åxå en macka i cefeterian varje dag för att jag skulle äta nåt till Mellis
Det hände ju inget med min vikt och jag berättade jag hur jag mådde av att alla var på mig om mat å vikt så dom la ner det projektet till slut.
I gymnasiet började jag på hotell och restaurang programmet och gick i 1 år. sen tog jag ett uppehåll och resten till italien. DÄR kom vändnigen.
jag gick upp säkert ett kilo i veckan.
Sen fortsatte jag på restaurnag programmet utan att börja gilla maten. vikten var nu bättre men mat började jag inte äta förrän jag blev 22 och gravis med min dotter. nu äter jag ALLT.
det är jobbigt att folk tror att man e sjuk, men skönt om nån bryr sig ändå..
lycka till!!
oj vad jag stavade fel i inläggen.. ursäkta. råkade åxå skicka iväg den första delen lite för tidigt..