• Jennywise

Kom igen nu, era snuskbullar! Nu skriver vi en sexnovell!

Reglerna är enkla: Man får skriva tre meningar och sedan får någon annan föra historien vidare. Om man vill skriva mer än en gång måste någon annan skriva minst tre meningar emellan.

Here it goes...

Redan när hon vaknade den morgonen kände hon på sig att något speciellt skulle hända. En märklig pirrande förväntan i kroppen som hon inte kände igen, men som inte alls var obehaglig. Hon sträckte njutningsfullt på sig och log åt fåglarna som kvillrade glatt utanför fönstret.

• Svar på tråden Kom igen nu, era snuskbullar! Nu skriver vi en sexnovell!
  • Pepper Blackberry

Utan att släppa hans läppar med sina, drog hon ner hans gylf. Jeansen hasade neråt och lämnade plats för hennes hand att smyga sig ner under kalsongerna, greppa den vansinnigt hårda kuken. "Vill ha", viskade hon in i hans mun.
    Han var inte nödbedd.
    I nästa sekund var hon åter på knä, skakade av lust. Hans varma händer lyfte varligt skinkorna lite, medan han lät kuken nosa lätt mot blygdläpparna.

• Fartill3

då lyfte han henne plötsligt upp över sitt ansikte. Lät näsan glida fram i den våta skåran. Medans tungan stor och mjuk lappandes...

• Valle

Mmmmm hördes från hennes läppar när hon kom.
    Med ett saligt leende landade hon åter på sina förtter. Efter en härlig kyss, där hon fick smaka på sig själv, Sa hon viskande : Tack! Jag måste få betala tillbaka... Med ett stadigt tag om hans hårda bula gick hon mot dörren och in mot.....

• Koloratur

...den mjuka sängen där de vinröda satinlakanen väntade på deras kroppars värme. Han lyfte henne varligt över i sängen innan han lade sig bredvid henne och suckandes njöt av hennes bröst. Han såg hennes njutning och var själv upphetsad till max, och precis då....

• Anonym (MOA)

hörs en röst från hallen: "Älskling, jag är hemma!!!!"
    Han kände hur hon blev alldeles stel.
    "Fan, min man kommer, ska skulle ju vara borta tills ikväll"...
    I samma ögonblick klev den äkta mannen in i sovrummet. Ett minst sagt förvånat uttryck klär hans ansikte när han inser vad som händer i den äkta sängen. "Ursäkta att jag stör" säger mannen med en tydligt ironisk ton.

• Anonym (hoppsan)

-Trodde du fick tillräckligt med kuk så du teg imorse säger den äkta mannen. -Vad säger tv-montören , ska vi ge den lilla slynan vad hon tål i alla hål? Jo, ett rejält straffknull kan hyndan behöva...

• Anonym

sedan säjer hon knulla mig i fittan ditt monster och jag gillar sex

• Anonym (Vill läsa mer)

Eh vad hände med tre meningar? Kan ni inte läsa vad TS skrivit?

Tycker att ni skrivit en bra sexnovell (synd bara att de två sista skulle förstöra...)

• Anonym (hoppsan)

Jag skrev tre meningar så skäll inte på mig! Och ursäkta mig om mina sexuella fantasier inte går i din smak, skriv din egen berättelse då om du inte tycker att det duger ... =(

• Anonym

...eller hoppsan, go with the flow och läs berättelsen innan - den innehåller VÄLDIGT lite straffknullande i alla hål och en hel del erotiskt och och målande språk. Typ inte hynda och så.... Det är nog du som får skriva en egen!

Svar på tråden Kom igen nu, era snuskbullar! Nu skriver vi en sexnovell!