• Jennywise

Kom igen nu, era snuskbullar! Nu skriver vi en sexnovell!

Reglerna är enkla: Man får skriva tre meningar och sedan får någon annan föra historien vidare. Om man vill skriva mer än en gång måste någon annan skriva minst tre meningar emellan.

Here it goes...

Redan när hon vaknade den morgonen kände hon på sig att något speciellt skulle hända. En märklig pirrande förväntan i kroppen som hon inte kände igen, men som inte alls var obehaglig. Hon sträckte njutningsfullt på sig och log åt fåglarna som kvillrade glatt utanför fönstret.

• Svar på tråden Kom igen nu, era snuskbullar! Nu skriver vi en sexnovell!
  • fjäilen

efter att tv-montören och hennes man utövat det mesta på henne föll hon på knä för att vänta på dem skulle komma henne i ansiktet,
    sittande på golvet roade hon sig av att föra in sin dildo och inväntande på de runkande killarna. Till slut kom hennes kille henne rakt i munnen,ett lång härligt sprut och han stönade riktigt högt.TV-montören behövde hjälp på traven och hon tog hans ståtliga hårda balle långt ner i halsen,tills han kom rakt över hennes styva bröstvårtor. TV-montören fixade i ordning det som skulle göras tackade för sig och gav sitt mobilnummer utifall paret skulle vilja dela med sig vid ett annat tillfälle.

• Anonym (hoppsan)

Jaha och då hade du velat ha ett terapisamtal när maken kom hem eller?
    Jag kanske tycker det är erotiskt med just "straffknull" Men jag kan lämna era "målandespråkberättelse"
    Och om du vill veta så har jag läst igenom hela och tyckte att det jag skrev passade alldeles ypperligt in där, det var ingen tidigare som hade gestaltat maken så ingen kan väl veta vilken verbal förmögenhet han sitter inne med. Det kändes ändå lite som om den var förstörd när maken kom hem.

• Patsy Dee

men novellen förstördes ju redan innan då folk tydligen inte kan läsa igenom innan de skriver sitt...

• merlinmia

Jag tycker vi börjar om...
    Det var sent en kväll och hon satt på sin sängkant, vad hade hon gjort det pirrade till i henne av bara tanken. Hon hade suttit och mer eller mindre snackat porr med en vilt främmande man på msn...
    Hade tom berättat var hon bodde, det hettade i hennes kinder! Han skulle komma förbi, bara för en fika men ändå...

• Anonym (Asta)

3 meningar gott folk
    Är alla på det klara vad det innebär?

• Anonym (MOA)

Någon timme senare hade hon lagt en smakfull make som inte var vulgär, men ändå framhävde hennes lite "pilska" blick.
    Hon hade klätt sig i en kjol och ett linne med en ganska väl tilltagen urringning.
    Under hade hon satt på en svart spets-BH med matchande trosor och svarta Stay-ups. Lite småporrig kände hon sig där hon granskade sig i spegeln på hallväggen.

Hon hade dukat fram stora tekoppar, vanligt limpbröd och ost. Tänt ljus i bokhyllan, på fönsterbrädan och på soffbordet. Hon såg sig omkring och kände sig ganska nöjd. Något saknades. Hon hittade en gammal skiva med "absolute lovesongs" som hon spelade på lagom nivå....

När hon satt och väntade på att få höra ljudet av dörrklockan sa hon högt till sig själv: INGET SKA HÄNDA IKVÄLL. Men man vet ju aldrig la hon snabbt till. Då hördes plötsligt.......

• Anonym (MOA)

Oki, trodde det var OK att skriva mer än tre meningar...

Ska hålla mig till att skriva på mina egna noveller och böcker i fortsättningen. Där är det bara förlaget som gnäller, men dom har betalt för att göra det....

• Anonym
    Anonym (MOA) skrev 2009-03-14 08:30:19 följande:
    Oki, trodde det var OK att skriva mer än tre meningar...Ska hålla mig till att skriva på mina egna noveller och böcker i fortsättningen. Där är det bara förlaget som gnäller, men dom har betalt för att göra det....
    ähh det är väll bättre att skriva några fler bra rader än en 3 st kassa...eller HUR?????

Skit bra skrivet  
  • Anonym (MOA)

Tack. Men det uppskattas inte av alla tydligen...

• Jennywise
    Anonym (MOA) skrev 2009-03-17 07:32:18 följande:
    Tack. Men det uppskattas inte av alla tydligen...
    Saken är ju att om man ändrar på spelreglerna i en sådan här lek så pajar ju hela grejen... Hursomhelst har min fina, fina tråd spårat ur rätt rejält. Så jag lämnar det sjunkande skeppet! Synd, det började bra.
Svar på tråden Kom igen nu, era snuskbullar! Nu skriver vi en sexnovell!