Hur träffades ni?
Hur träffades ni? Var? När? och hur länge har ni varit ihop nu? Är ni lyckliga tillsammans? Frågan för homo-/bi-/transpersoner.
Hur träffades ni? Var? När? och hur länge har ni varit ihop nu? Är ni lyckliga tillsammans? Frågan för homo-/bi-/transpersoner.
FL 4månader och förlovade....
Vad mysigt. Glad för er. Hoppas ni ska ha fin bröllop .
Vi träffades på Indigo (Gay-klubb) i Malmö... Kärlek vid första ögonkastet, trots spriten! haha
Vi har nu varit tillsammans i 6 år, gifta i 4, har tre barn och älskar varandra mer än någonsin!!!
Vi träffades via QX.
Pratatde ett tag sen träffades vi över en fika...sen var det typ kört för mig...hihii
Nu 8 månader senare har vi vårat radhus:)
Åh jag har min lilla familj:)
Älskar er såååå mycket
Vi träffades via QX för ca 2 år sedan. Trodde aldrig att jag skulle träffa en flickvän där men så blev det.
Jag träffade min flickvän på en kaninträff! *skratt*
Vi var vänner i 1år innan vi började strula lite.. ingen av oss hade varit kär eller ens intresserad av en tjej förut så det kändes mycket märkligt, hela grejen. Men efter några månader insåg vi att det var kärlek.
Vi har nu varit tillsammans i 7mån och till sommaren ska vi flytta ihop!
Det ska bli helt underbart eftersom vi just nu bor 14mil från varandra.
Jag hade då aldrig trott att en annan tjej kunde göra mig såhär lycklig!
Allra första gången vi träffades var vi båda gifta med andra kvinnor, och dom kom genom gemensamma vänner hem på fest. Två år senare, skilda, ensamma och olyckliga träffades vi igen! Då slog kärleken till som en bomb! Nu är vi sambos och firade i veckan 8 månader tillsammans!
Vi träffades på jobbet. Jag i början av min skillsmässa och hon flata och precis blivit dumpad av sin sambo.
Vi hade någon vecka av vibbrerande luft och tåflirt på jobbet sen kom hennes ex på att hon inte visste vad hon kände. Så dom blev ett par igen.
Min skillsmässa gick igenom med dunder och brak. Ut i gay världen vandrade jag! Läskigt och skrämmande.
Ett år senare sitter tjejen från jobbet och berättar att det är igen som för ett år sedan i hennes förhållande, alltså slut. =)
Vi börjar umgås, träffas, myser har det underbart i 3-4månader sen börjar hennes ex igen. Jag väljer att gå, finns ingen anledning att spela på andra fijolen. Jag är ett första handsval!
Dom har sex och hon och jag pratar inte egentligen alls.
Under hela den här tiden har jag dejtade tjejer, nytt och spännande. Försökt med killar men det var fel.
Så en dag på jobbet kommer en kollega och berättar om ett rykte...att jag och den tjejen varit ett par!! Jag berättar vår historia men att vi inte är det längre. Går till tjejen och berättar om ryktet. Då börjar vi prata igen, vi börjar chatta och smsa. Prata om allt vi inte vågat eller velat förut. Jag var inte intresserad av ett förhållande med henne, hur dum får man vara om man går på samma nit igen?!? Men krogen och fylla vi hamnade gång på gång i säng. Även denna gång var det jag som satte stopp, nu vill jag vidare!
Men då kröp det framm =) Hon älskade mig!! Min rädda, fega lilla flicka på då 34år.
Det är över tre år sedan och vi bor ihop!
Lycka =)
Vilken fin historia :) Vad rörd jag blir. Vilken tur att äntligen ni är tillsammans :)